گوشی Redmi Note 12 Turbo در Geekbench رویت شد

گوشی Redmi Note 12 Turbo در Geekbench رویت شد

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی گوشی Redmi Note 12 Turbo را معرفی کند. مدلی جدید که با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 همراه بوده و عضو جدید سری ردمی نوت 12 محسوب می شود.

به گفته شرکت سازنده این گوشی در 28 مارس رونمایی خواهد شد و اولین تلفن هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 است. Redmi Note 12 Turbo با شماره مدل 23049RAD8C در Geekbench رویت شده است. پلتفرم بنچمارک نشان می دهد که این گوشی در تست های تک هسته ای 1213 امتیاز و در تست های چند هسته ای 3972 امتیاز کسب کرد. این امتیازات نشان داده که Snapdragon 7+ Gen 2 به عنوان چیپی میان رده توانایی بالایی دارد.

کوالکام می گوید که اسنپدراگون 7پلاس نسل 2 بهبودهای قابل توجهی در عملکرد و بهره وری انرژی دارد. هسته اصلی Kryo آن با فرکانس 2.91 گیگاهرتز بوده و ادعا می شود که کل معماری پردازنده به صورت 1+3+4 بوده و در مقایسه با Snapdragon 7 Gen 1 جهش عملکردی بیش از 50 درصدی دارد. Geekbench فاش می‌کند که پردازنده Redmi Note 12 Turbo با ۱۲ گیگابایت رم همراه است. این شرکت ممکن است پیکربندی های دیگری هم تدارک بیند. علاوه بر این، گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 13 بوده و با رابط کاربری  MIUI 14 شیائومی عرضه می شود.

گزارش های قبلی حاکی از آن بوده که گوشی هوشمند Redmi با صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز وارد بازار می شود. این گوشی ممکن است یک سیستم دوربین سه گانه در عقب داشته که با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. به احتمال بسیار یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 67 واتی هم در کار است.

شیائومی و ردمی در سال جاری محصولات مختلفی برای معرفی دارند و ردمی نوت 12 توربو به عنوان گوشی برجسته از راه خواهد رسید. بنابراین انتظار عملکرد بالایی داریم و شاید یک مدل میان رده تلقی شود اما توانایی پردازشی بالایی از آن انتظار می رود.

احتمالا پس از معرفی در 28 مارس، مدتی بعد یعنی اوایل آوریل به بازار عرضه شود. ابتدا به چین رفته و در بازار جهانی تحت عنوان پوکو اف 5 پرو به فروش خواهد رسید و از طراحی منحصر خاص خود برخوردار است.

بیشتر بخوانید  گوشی ردمی K70 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 همراست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12 Turbo در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *