گوشی Realme C35 میان رده در راه است

گوشی Realme C35 میان رده در راه است

شرکت ریلمی چندین سری گوشی دارد که از جمله باید به سری ریلمی C اشاره کرد. اخیرا جزئیاتی درباره یک مدل جدید از این سری فاش شد که به عنوان میان رده شناخته شده و از پردازنده UNISOC T610 و سیستم دوربین سه گانه بهره می برد.

اکنون به نظر می رسد ریلمی قصد دارد دستگاه دیگری از سری C را معرفی کند و می تواند Realme C35 آینده باشد. این گوشی هوشمند به تازگی در سایت Geekbench رویت شد و مشخصات کلیدی آن هم فاش شده است.

بر اساس پایگاه دادهGeekbench v5، گوشی RMX3511 یا Realme C35 امتیاز تک هسته ای  365 و امتیاز چند هسته ای 1394 را به دست آورده است. این چیپست هشت هسته ای UNISOC با 6 هسته اول 1.82 گیگاهرتز و دو هسته آخر 1.95 گیگاهرتز همراه است. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 هم می باشد.

ما انتظار داریم که این گوشی دارای رابط کاربری Realme UI 2.0 باشد و با پیکربندی پایه 32 گیگابایتی عرضه شود. مشخصات دیگر این گوشی هنوز فاش نشده است، اما با توجه به اینکه یک گوشی دیگر در رده پایه خواهد بود، انتظار داریم که با صفحه نمایش HD+ عرضه شود. این گوشی ممکن است با باتری بزرگی همراه باشد که یکی از ویژگی های برجسته آن است، مشابه سایر گوشی های سری C.

در حال حاضر، Realme تاریخ رونمایی گوشی را فاش نکرده است، اما با توجه به اینکه این لیست اولیه دستگاه محسوب شده، ممکن است مدتی طول بکشد تا در بازار عرضه شود. در اخبار مرتبط، اخیراً یک گوشی دیگر از سری C با نام Realme C31 مشاهده شده است. این می تواند یک تلفن رده پایه دیگر باشد. دستگاه با شماره مدل RMX3501 قبلاً از سایت های گواهی NBTC و TUV Rheinland عبور کرده است.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه ریلمی چیست و چگونه محصولی معرفی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Realme 9i 5G با دیمنسیتی 810 معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Realme C35 میان رده در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *