گوشی Realme 10 و کسب تاییدیه های مختلف

گوشی Realme 10 و کسب تاییدیه های مختلف

پس از عرضه‌های متعدد در سری Realme 9، به نظر می‌رسد که این برند بالاخره با این سری دیگر کاری نداشته و اکنون به سراغ سری Realme 10 می‌رود. دستگاه جدیدی با شماره مدل RMX3630 در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه NBTC، BIS، EEC و Indonesia Telecom رویت شده است.

لیست NBTC نشان داده که این دستگاه دارای عنوان Realme 10 است. عدم وجود “5G” در نام می تواند به این معنی باشد که این یک مدل 4G است. لیست های دیگر هیچ مشخصاتی را فاش نکرده اند، با این حال، آنها تایید می کنند که دستگاه به تایلند، هند و اندونزی خواهد آمد. بیایید نگاهی به نسل قبل آن بیندازیم تا ایده ای از انتظارات از گوشی هوشمند آینده داشته باشیم.

Realme 9 4G دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی sAMOLED با وضوح FHD+، نرخ نوسازی 90 هرتز و حفره دوربین است. این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 680 و حداکثر 8 گیگابایت رم بهره می برد.

Realme 9 4G دارای سه دوربین عقب است: یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی دستگاه 16 مگاپیکسلی است. Realme 9 4G از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  REALME BOOK و REALME PAD بزودی از راه می رسند

نظرات در مورد : گوشی Realme 10 و کسب تاییدیه های مختلف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *