گوشی Poco C55 مدل ریبرند شده Redmi 12C

گوشی Poco C55 مدل ریبرند شده Redmi 12C

پوکو هفته گذشته از پوکو C50 رونمایی کرد. فروش این دستگاه از امروز در هند آغاز شده است. به گفته یک منبع موثق، این برند ممکن است به زودی نسخه بهتری از این گوشی را با نام Poco C55 عرضه کند.

خوشبختانه، تمام ویژگی های کلیدی این گوشی آینده از قبل شناخته شده است. زیرا قرار است یک نسخه تغییر نام تجاری از گوشی هوشمند Redmi موجود باشد. بیایید جزئیات را مرور کنیم. به گفته Kacper Skrzypek، پوکو ممکن است دستگاه جدیدی به نام Poco C55 را عرضه کند. این گوشی یک Redmi 12C تغییر یافته خواهد بود که در شب سال نو در چین به طور رسمی عرضه شد.

منبع اطلاعات همچنین نشان می دهد که Redmi 12C اولین عرضه بین المللی خود را نیز انجام خواهد داد. با و بدون NFC فروخته می شود. از سوی دیگر، Poco C55 فاقد NFC خواهد بود.

از نظر مشخصات، انتظار می رود Poco C55 همانند Redmi 12C باشد. با این حال، ممکن است تغییرات بصری در پشت خود داشته باشد. Poco C55 احتمالاً با صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ (LCD)، تراشه هلیو G85 مدیاتک، دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسلات کارت MicroSD اختصاصی، حسگر اثرانگشت در پشت وارد خواهد شد. MIUI 13، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 10 واتی.

ما انتظار داریم که پوکو به محض نزدیک شدن به تاریخ عرضه این گوشی هوشمند، شروع به انتشار این خبر کند. همچنین ممکن است در روزهای آینده در وب سایت های صدور گواهینامه ظاهر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Poco M4 5G با باتری 5000 میلی امپرساعتی معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Poco C55 مدل ریبرند شده Redmi 12C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *