تبلت Galaxy Tab S7 Lite سامسونگ در راه است

سامسونگ مدتی است نسخه کم آبی تبلت های پرچمدار اندرویدی خود را روانه بازار کرده است که نمونه های اخیر آن Galaxy Tab S6 Lite و Galaxy Tab S5e است. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ امسال نیز آماده است تا همین شگرد را ارائه دهد و در اواخر سال جاری نسخه ارزان قیمت تبلت (های) پیشرفته Galaxy Tab S7 را به بازار عرضه کند.

به نظر می رسد بزرگترین بروزرسانی پشتیبانی از اتصال 5G است. اگر این نشت درست باشد ، Galaxy Tab S7 Lite اولین تبلت غیر پرچمدار در نمونه کارها سامسونگ است که اتصال 5G را به میز می آورد. گزارش شده است که پشتیبانی از ویژگی Galaxy Continuity داخلی را نیز فراهم می کند ، که به کاربران امکان می دهد در حالی که با تلفن سازگار سامسونگ جفت شده اند ، تماس های تلفنی و پیام های موجود در رایانه لوحی را مدیریت کنند.

جزئیات مربوط به بقیه سخت افزارهای داخلی در حال حاضر کم است. با این حال ، توییتی از طرف دیگر خبرها حاکی از آن است که Galaxy Tab S7 Lite ممکن است به پردازنده Qualcomm Snapdragon 765G مجهز شود. به تازگی، اسنپدراگون 765G راه خود را به یک سری تلفن های میان رده اندرویدی که پشتیبانی 5G را با بودجه ارائه می دهند ، باز کرده است. با این حال ، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد با یکی از تراشه های آماده 5G داخلی خود مانند Exynos 990 یا Exynos 1080 تعجب کند ، تعجب نخواهیم کرد.

گلکسی تب اس 7 لایت بزودی از راه می رسد

سامسونگ در میان معدود نام های بزرگ صنعت است که همچنان به بخش تبلت های اندرویدی متعهد است. در حالی که این دستگاه ها دقیقاً به اندازه رایانه شخصی شما کار نمی کنند (حداقل برای من) ، برای مصرف رسانه، مرور شبکه های اجتماعی و کمی بازی های معمولی مفید هستند. اما قیمت بالای تبلت های اندرویدی پرچمدار سامسونگ برای من بازدارنده بوده است. با این وجود تبلت های ‘Lite’ گزینه ای عالی برای کسانی که بودجه کمی دارند ، ارائه می دهند.

من در گذشته از Samsung Galaxy Tab S5e و همچنین Galaxy Tab S6 Lite استفاده کرده ام و کاملا تحت تأثیر قرار گرفته ام. هر دو تبلت از ساختار فلزی باریکی برخوردار بودند ، به پردازنده ای کاملاً قدرتمند مجهز شده بودند که برای نیازهای من کافی بود و از یک صفحه نمایش با کیفیت مناسب نیز برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید  جعبه گشایی تبلت مدیاپد هواوی تی 5

من فقط امیدوارم که با Galaxy Tab S7 Lite ، سامسونگ بتواند کیفیت صفحه نمایش تبلت های ارزان قیمت اندرویدی خود را به ویژه در بخش روشنایی بهبود بخشد. و اگر سامسونگ موفق شود آن را زیر مارک 500 دلار قیمت گذاری کند ، یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت برای رقابت با iPad های کوچکتر خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Galaxy Tab S7 Lite سامسونگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *