دستگاه خوشبوکننده هوا هوشمند شیائومی معرفی شد

دستگاه خوشبوکننده هوا هوشمند شیائومی معرفی شد

شیائومی خوشبوکننده هوا هوشمند خود را با نام MIJIA Smart Fragrance Machine Set عرضه کرده است. این محصول از 21 دسامبر با قیمت سرمایه گذاری جمعی 369 یوان (53 دلار) به روی حامیان باز خواهد شد. پس از تمرین تامین مالی جمعی، محصول به قیمت 499 یوان (71 دلار) فروخته می شود.

مجموعه ماشین عطر هوشمند MIJIA دارای بیش از 1000 نوع روش مخلوط کردن عطر، عطرهای لوکس با تنظیم دقیق، فناوری ثبت اختراع عطر و کنترل غلظت 10 سطحی است. این دستگاه همچنین دارای 16 میلیون نور محیطی تمام رنگی و ویژگی های دیگر است.

به گفته شیائومی، مجموعه دستگاه طعم‌دهنده هوشمند Mijia می‌تواند بیش از 1000 نوع عطر DIY را تولید کند. همچنین 3 کارتریج جایگزین درجه عطر تعبیه شده است که هر کدام دارای 10 سطح غلظت قابل تنظیم هستند. کاربران می توانند آزادانه عطرها را برای رسیدن به یک ملودی عطر کامل و متمایز ترکیب کنند.

این عطرهای سفارشی رده بالا را که توسط یک شرکت عطرسازی سوئیسی با سابقه 250 سال عرضه می شود، استفاده می کند و سه عطر بسیار شخصی سازی شده در سطح عطر را طراحی می کند.

دستگاه عطر از نور محیطی حلقه ای استفاده می کند که از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند تا آزادانه تنظیم شوند و به عطر اجازه می دهد تا با نور و سایه در حال تغییر ترکیب شود. همچنین دارای چهار حالت محیطی است: بیداری طبیعی، خواندن همه جانبه، ورزش کارآمد و آرامش، و کمک خواب.

وقتی دستگاه را مستقیماً به منبع برق وصل کنید می توان از آن استفاده کرد. همچنین می توان از آن به صورت بی سیم استفاده کرد. در حالت بی سیم، دستگاه می تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد. خوشبو کننده خودکار هوا از کنترل از راه دور از طریق برنامه MIJIA نیز پشتیبانی می کند. کاربران می توانند ترکیب رایحه را از قبل تنظیم کنند و دستگاه می تواند به محض باز شدن درب شروع به کار کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ردمی 5 و ردمی 5 پلاس شیائومی دارای صفحه نمایشی عریض می باشند

نظرات در مورد : دستگاه خوشبوکننده هوا هوشمند شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *