گوشی PHANTOM X2 5G تکنو معرفی شد

گوشی PHANTOM X2 5G تکنو معرفی شد

عرضه گوشی هوشمند Tecno Phantom X2 5G در هند تایید شده است. سری Phantom X2 اخیراً در امارات به صورت رسمی عرضه شد. تکنو موبایل اخیراً چند گوشی هوشمند پریمیوم را با نام‌های Phantom X2 و Phantom X2 Pro روانه بازار کرده است. اکنون، سازنده چینی تلفن همراه در حال آماده سازی برای عرضه گوشی هوشمند Tecno Phantom X2 5G در هند است.

گوشی هوشمند Tecno Phantom X2 5G برای خرید در کشور از طریق آمازون در دسترس خواهد بود. بنابراین، یک میکروسایت برای گوشی هوشمند آینده در وب‌سایت تجارت الکترونیک فعال شده است. میکروسایت آمازون تأیید می کند که Phantom X2 5G در دو گزینه رنگی در دسترس خواهد بود. همچنین، نسخه هندی دارای مشخصات مشابه با مدل بین المللی خواهد بود.

Phantom X2 5G در ماه سپتامبر با جزئیات کلیدی در وب سایت گواهی FCC ظاهر شد. اکنون این گوشی به بازار هند می رود. همچنین، طبق تیزر رسمی میکروسایت آمازون، فروش Tecno Phantom X2 5G از 9 ژانویه در هند آغاز خواهد شد. خریداران علاقه مند می توانند از 2 ژانویه این گوشی را از قبل رزرو کنند.

شایان ذکر است، Tecno Mobile سال آینده یک Tecno Phantom X3 رایگان به کسانی که فانتوم X2 5G را از قبل رزرو کنند، اهدا می کند. این شرکت می‌تواند قیمت گوشی هوشمند Tecno Phantom X2 5G در هند را بین ۲ تا ۹ ژانویه اعلام کند. این تلفن هوشمند در حال حاضر در امارات با قیمت 2699 SAR (حدود 59100 روپیه) در دسترس است. قیمت گوشی هوشمند Tecno Phantom X2 5G در هند می تواند حدود 50000 روپیه باشد.

علاوه بر این، می‌توانید بین رنگ‌های Moonlight Silver و Stardust Grey یکی را انتخاب کنید. در زیر کاپوت، پردازنده MediaTek Dimensity 9000 SoC قرار خواهد گرفت. سیستم دوربین پشتی سه گانه این گوشی از یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت آن قرار دارد.

برای عکس های سلفی، از سنسور دوربین جلو 32 مگاپیکسلی استفاده می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED خمیده با نرخ رفرش 120 هرتز است. همچنین صفحه نمایش از وضوح Full HD+ پشتیبانی می کند. علاوه بر این، یک باتری قوی 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، کل سیستم را روشن می کند. در نهایت، این گوشی اندروید 12 با HiOS 12.0 را دربرخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  گوشی تکنو Camon 30 Premier بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی PHANTOM X2 5G تکنو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *