سری Black Shark 5 با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 از راه می رسند

سری Black Shark 5 با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 از راه می رسند

اوایل امروز، خبری منتشر شد که Tencent رسماً برند گوشی گیمینگ Black Shark را در چین خریداری خواهد کرد. ساعاتی پس از این گفتگوها، خبرساز محبوب چینی Digital Chat Station فاش کرد که این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای عرضه سری Black Shark 5 در سال جاری دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این شرکت سری Black Shark 5 را در دست توسعه دارد. این گوشی دارای دو مدل با اسم رمز کاتیوشا و پاتریوت خواهد بود. دستگاه قبلی با شماره مدل KTUS-A0 قبلاً در MIIT چین ثبت شده است که وجود آن را تأیید می کند.

کارشناس مورد اشاره بیشتر فاش کرد که این سری نسبت به نسل قبلی به‌روزرسانی‌های قابل توجهی مانند چیپ‌ست جدید، باتری بزرگ و آخرین سیستم‌عامل را به همراه خواهد داشت. بلک شارک 5 با جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود و دارای رابط کاربری JOYUI مبتنی بر اندروید 12 است. این گوشی هوشمند از باتری دو سلولی 4600 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، یکی دیگر از افشاگران به نام Bald Panda فاش کرد که Black Shark 5 Pro دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد. او همچنین فاش کرد که این دستگاه ممکن است دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 144 هرتز و وضوح 2k باشد.

برای یادآوری، بلک شارک 4 اس و 4 اس پرو قبلی دارای باتری کوچکتر 4500 میلی آمپر ساعتی بودند و از تراشه اسنپدراگون 870/888 استفاده می کردند. در حال حاضر، بلک شارک هنوز به طور رسمی این سری را معرفی نکرده است، اما ما انتظار داریم که این شرکت به زودی آنها را معرفی کند و در آینده شاهد جزئیات بیشتری نسبت به قبل خواهیم بود.

در اخباری مرتبط سری Black Shark 4 در نیمه اول سال 2021 آغاز به کار کرد. تقریباً چهار ماه بعد ، گزارش می شود که این برند یک تلفن هوشمند دیگر نیز عرضه می کند. این اطلاعات از ایستگاه چت دیجیتال ، یک راهنمای قابل اعتماد از چین ، به دست می آید.

به گفته افشاگر ، گوشی آینده Black Shark با شماره مدل KTUS-A0 وارد بازار می شود. این دستگاه دارای نام “Black Shark 5” است. این به وضوح نشان می دهد که این جانشین مستقیم Black Shark 4 خواهد بود.

بیشتر بخوانید  بلک شارک و ثبت پتنت VR

طبق گفته افشاگر، این گوشی می تواند از تراشه کوالکام Snapdragon 888+ استفاده کند. او همچنین اضافه می کند که ممکن است از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند. متأسفانه ، او به جز این دو پارامتر چیز دیگری ذکر نکرده است.

با توجه به دو ویژگی فاش شده توسط Digital Chat Station ، Black Shark 5 آینده یک پیشرفت جزئی نسبت به سری Black Shark 4 خواهد بود که چند ماه پیش منتشر شده بود. بنابراین ، باید بیشتر ویژگی های کلیدی را حفظ کند.

برای آنهایی که نمی دانند ، سری Black Shark 4 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری چند لمسی 720 هرتز است. برجسته ترین ویژگی این گوشی ها دکمه های مکانیکی مغناطیسی شانه آنها است که توسط Redmi K40 Gaming Edition (معروف به POCO F3 GT) نیز استفاده می شود.

از دیگر ویژگی ها می توان به ماژول RAM LPDDR5 ، حافظه UFS 3.1 ، موتور ارتعاش خطی محور Z ، سیستم خنک کننده مایع ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، بلندگوهای استریو دوگانه ، دو پورت USB Type-C ، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و JOYUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد.

به هر حال گزارش های منتشر شده شایعه ای بیش نیستند و برای کسب جزئیات دقیق باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Black Shark 5 با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *