گوشی OnePlus Ace 2 Dimensity Edition در راه است

گوشی OnePlus Ace 2 Dimensity Edition در راه است

به نظر می رسد وان پلاس با ورود Ace 2 Dimensity Edition شروع کرده است. امروز، لی جی، رئیس OnePlus چین به Weibo رفت تا تصویری را منتشر کند که به ورود گوشی هوشمند بعدی با برند Ace اشاره دارد. علاوه بر این، دستگاه مذکور با شماره مدل PHP110 مورد تایید گواهینامه ملی کالای اجباری در چین قرار گرفته است. این نشان می دهد که Ace 2 Dimensity Edition در چند هفته آینده معرفی خواهد شد.

ماه گذشته، OnePlus Ace 2 Dimensity Edition در گواهی MIIT مشاهده شد و اکنون گواهینامه دیگری را در بازار داخلی دریافت کرده است. افشای اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که OnePlus Ace 2 Dimensity Edition دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی است. با این حال، گواهی چینی نشان داده است که این دستگاه ممکن است شارژ سریع 80 واتی را ارائه دهد. از این رو، به نظر می رسد که این اولین باری است که یک دستگاه OnePlus از شارژ 80 واتی پشتیبانی می کند.

از نظر مشخصات دیگر، افشای اطلاعات قبلی نشان داده است که OnePlus Ace 2 Dimensity Edition دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED با وضوح Full HD + 2772 x 1240 پیکسل خواهد بود. صفحه نمایش سوراخ پانچ با حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهد شد.

چیپست Dimensity 9000 و حافظه رم 16 گیگابایتی وان پلاس Ace 2 Dimensity Edition را تامین می کند. دوربین پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64M با دیافراگم f/1.79، یک لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M خواهد بود.

به نظر می رسد که OnePlus Ace 2 Dimensity Edition با برخی گواهینامه های مهم در ماه مارس در چین از بین خواهد رفت. تاریخ عرضه رسمی دستگاه ممکن است در هفته اول مارس اعلام شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تلویزیون OnePlus Y1S Pro

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Ace 2 Dimensity Edition در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *