گوشی OnePlus Ace 2 و برتری نسبت به اس 23 اولترا

گوشی OnePlus Ace 2 و برتری نسبت به اس 23 اولترا

Master Lu لیست عملکرد و تسلط تلفن های هوشمند جدید را در ماه فوریه منتشر کرده است و نتایج این صنعت را با تعجب به دست آورده است. سامسونگ Galaxy S23 Ultra بسیار پیش بینی شده به عنوان “پادشاه پرچمدار” جدید بود ، با نمرات در حال اجرا نتوانست تحت تأثیر قرار گیرد.

در عوض ، OnePlus Ace 2 به عنوان برنده با امتیاز 1،222،927 امتیاز ظاهر شده است. با تشکر از تنظیم عالی و پشتیبانی از RAM 16 گیگابایتی LPDDR5X RAM و Snapdragon 8+ Gen 1 ، OnePlus Ace 2 برای ماه فوریه امتیاز برتر را در لیست عملکرد تلفن های هوشمند Android تضمین کرده است.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra ، با نسخه سفارشی خود از Snapdragon 8 Gen 2 (برای کهکشان) ، با 1،216.968 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است ، با وجود سخت افزار چشمگیر ، نمرات در حال اجرا از Galaxy S23 Ultra از دست داده است. نیاز به بهینه سازی بیشتر تنظیم عملکرد آن و سازگاری نرم افزار را نشان دهید.

OnePlus Ace 2 همچنین به عنوان برنده در لیست Fluency ظاهر شده است و عملکرد قوی Coloros را در بهینه سازی سیستم نشان می دهد. این یک دستاورد قابل توجه است ، با توجه به اینکه سری Galaxy S23 نتوانست OnePlus Ace 2 را از نظر تسلط شکست دهد ، حتی از Realme GT Neo5 (240W) پیشی گرفت. Realme GT Neo5 مقام سوم را به دست آورد در حالی که نوع GT NEO5 240W مقام دوم را به دست آورد. Galaxy S23 Ultra کوتاه شد و مقام چهارم را به دست آورد.

واضح است که سری Samsung Galaxy S23 برای برآورده کردن انتظارات مصرف کنندگان باید بر بهینه سازی تنظیم عملکرد و سازگاری سیستم خود تمرکز کند. OnePlus Ace 2 معیار جدیدی را در صنعت فناوری تعیین کرده است و هنوز مشخص است که چگونه سامسونگ به این چالش پاسخ خواهد داد. OnePlus همچنین در تلاش است تا تلفن هوشمند بعدی خود OnePlus Ace 2V را راه اندازی کند که بیشتر یک تلفن هوشمند بازی محور است. مدل برتر ACE 2V دارای یک تراشه 9000 کمرنگ با رم 16 گیگابایتی و ذخیره سازی 512 گیگابایتی است.

منبع

3.7/5 - (3 امتیاز)

بیشتر بخوانید  برنامه آپدیت نرم افزاری گوشی OnePlus Ace 2V مشخص شد

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Ace 2 و برتری نسبت به اس 23 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *