گوشی OnePlus 9RT بزودی در بازار جهانی

گوشی OnePlus 9RT بزودی در بازار جهانی

OnePlus گوشی هوشمند 9RT را در ماه اکتبر طی رویداد چین معرفی کرد و ما در نهایت تاییدیه جهانی شدن آن را داریم. بخش هندی این برند یک کد مورس را در توییتر با این پیام ارسال کرد: «برای رمزگشایی عظمت آماده شوید. به زودی!” و پس از رمزگشایی سریع، کد به سادگی گفت: “OnePlus 9RT”.

گوشی OnePlus 9RT یکی از دستگاه های جدیدی است که این هفته عرضه می شود. این گوشی نسخه قوی تری از OnePlus 9R است که در نیمه اول سال معرفی شد. در هنگام معرفی ، OnePlus برخی از ویژگی های جدید و ارتقاء تلفن را تأیید کرده است.

OnePlus 9RT از Warp Charge 65T پشتیبانی می کند ، نسخه سریعتر Warp Charge 65 که در OnePlus 9R موجود است. این گوشی به وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو ملحق می شود که اوایل امسال با پشتیبانی Warp Charge 65T عرضه شدند.

فناوری جدید شارژ سریع ، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی داخل گوشی را در عرض 29 دقیقه از خالی تا کامل شارژ می کند ، در حالی که 39 دقیقه ای که با استفاده از Warp Charge 65 طول می کشد.

سازنده همچنین فاش کرده است که OnePlus 9RT از RAM مجازی پشتیبانی می کند. کاربران حداکثر 7 گیگابایت رم مجازی در کنار 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 که تلفن با آن حمل می شود ، خواهند داشت.

OnePlus 9RT همچنین دارای سیستم خنک کننده بهبود یافته ای است که شامل صفحه خنک کننده با مساحت 19067.44 میلی متر مربع است که وان پلاس ادعا می کند نه تنها بزرگترین گوشی در تمام تلفن های آن تا کنون است ، بلکه مشابه آنچه در یک تبلت پیدا خواهید کرد.

سایر ویژگی های تایید شده شامل پردازنده Snapdragon 888 ، رم LPDDR5 ، حافظه UFS 3.1 ، صفحه نمایش 120 هرتز سامسونگ E4 و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت است. این تلفن دارای سه دوربین عقب است که شامل یک دوربین سونی IMX766 50 مگاپیکسل است. طبق نشتی ، این گوشی به جای Android 12 در چین ، ColorOS12 را بر اساس اندروید 11 اجرا می کند. نسخه ای که در خارج از چین راه اندازی می شود باید OxygenOS 12 را اجرا کند.

OnePlus 9RT در 13 اکتبر معرفی شد و در 19 اکتبر در دسترس قرار گرفت. انتظار داریم جزئیات بیشتر عرضه جهانی را بزودی شاهد باشیم. این کمپانی سخت درصدد بوده محصولات بزرگی را سال جاری عرضه کند و وان پلاس 9 ار تی در بازار جهانی با واکنش های مثبت و قابل توجهی رو به رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس 11

بنابراین باید منتظر اطلاعیه های کامل کمپانی بود. ناگفته نماند که وان پلاس در هفته های آینده سری وان پلاس 10 را هم معرفی خواهد کرد. در اخباری مرتبط به گفته Liu Zuohu، وان پلاس اولین برند چینی تلفن هوشمند است که از صفحه نمایش LTPO استفاده می کند. در اوایل سال 2019، با سامسونگ همکاری کرد تا از صفحه نمایش 90 هرتزی QHD OLED در OnePlus 7 برای پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا استفاده کند. بعدها، در OnePlus 9 Pro، شرکت وان پلاس و Samsung مشترکاً نسل بعدی صفحه نمایش LTPO را سفارشی کردند که از 1Hz تا 120Hz نرخ نوسازی تطبیقی ​​دارد. Liu Zuohu در مورد OnePlus 10 Pro آینده گفت که آنها از LTPO 2.0 پیشرو در صنعت استفاده خواهند کرد تا بار دیگر تجربه صاف صفحه نمایش را به سطح جدیدی برسانند. طبق گزارش‌های قبلی، در قسمت جلویی این دستگاه همچنان از نمایشگر منحنی حفره دار در گوشه سمت چپ بالا استفاده می‌شود. این نمایشگر از وضوح 2K و نرخ نوسازی بالا 120 هرتز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، OnePlus 10 Pro از شارژ فلش سیمی 80 واتی و همچنین شارژ فلش بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در پایان، گوشی تحت رابط کاربری ColorOS مبتنی بر اندروید 12 اجرا خواهد شد. در بخش دوربین، این گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین اصلی دوگانه در قالب سه گانه بهره می برد. به طور خاص، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین یک حسگر 50 مگاپیکسلی فوق عریض هم در کار است. سومین سنسور در پشت، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی است که از زوم 3 برابری پشتیبانی می کند.

OnePlus 10 Pro جزو اولین دسته از گوشی های هوشمندی خواهد بود که از پردازنده Snapdragon 8 Gen1 استفاده می کند. علاوه بر تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1، این دستگاه با صفحه نمایش 6.7 اینچی QuadHD+ AMOLED برخوردار است. علاوه بر این، دستگاه دارای 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی دارای استاندارد ضدآب IP68، ماژول NFC و سنسور سونی IMX899 به عنوان دوربین اصلی عقب است.

 

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 9RT بزودی در بازار جهانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *