گوشی OnePlus 10 با پردازنده Dimensity 9000 از راه می رسد

گوشی OnePlus 10 با پردازنده Dimensity 9000 از راه می رسد

براساس گزارش تازه انتشاریافته، شرکت وان پلاس قصد دارد بزودی سری وان پلاس 10 را معرفی کند. خانواده پرچمداری که مشخصات کلیدی برجسته داشته و عضو کوچکتر با چیپست متفاوت راهی بازار می شود.

در گزارش جدید آمده که گوشی OnePlus 10 با پردازنده Dimensity 9000 راهی بازار خواهد شد. این اسمارتفون اندروید 12 با رابط کاربری  OxygenOS 12 به همراه دارد و گزینه ای جذاب تلقی می شود.

طی اخباری مرتبط OnePlus قبلاً تأیید کرده است که برای نمایشگاه CES 2022 از 5 ژانویه 2022 در لاس وگاس حضور خواهد داشت. همچنین پیشتر مدیر اجرایی این شرکت، Pete Lau، نشان داده است سری وان پلاس 10 را باید در ماه ژانویه شاهد باشیم.

این افشای جدید بر اساس یک پست جدید Weibo توسط مدیرعامل OPPO/OnePlus افشا شده که دقیقا این است:”OnePlus 10 Pro، در ژانویه می بینمت”. بنابراین، احتمالاً پرچمدار اندرویدی آینده با نام تجاری Hasselblad گره خورده زیرا قرار است وان پلاس در همکاری این شرکت دوربین پرچمداران جدید را توسعه دهد و یک محصول برجسته را برای علاقمندان عکاسی تدارک بیند.

اگرچه ژانویه باید شاهد معرفی OnePlus 10 Pro و مدل استاندارد آن باشیم اما این بدان معنا نیست که خبری از عرضه جهانی نخواهد بود، احتمالا ابتدا راهی بازار چین خواهد شد و سپس به بازار جهانی ورود پیدا می کند. در همین حال، افشا جدیدی که توسط WaqarKhanHD در توییتر ارسال شده است، ظاهراً وان پلاس گزینه های رنگی متعددی را برای وان پلاس 10 پرو تدارک دیده است.

تاکنون تنها گزینه رنگی سبز و مشکی وان پلاس 10 را مشاهده کردیم. با این حال، این تصاویر جدید نشان می دهد که در رنگ های نقره ای یا بنفش نیز موجود خواهد بود. از سوی دیگر، این انتخاب‌ها ترکیبی از سایه‌هایی است که در نسخه استاندارد وان پلاس 9 و 9 پرو دیده می‌شود، بنابراین نشان می‌دهد که محصول جدید ممکن است به سادگی از این منابع الهام گرفته باشد و آن را در وان پلاس 10 پرو هم به کار گیرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا شرکت چینی این دیوایس جدید را معرفی کند. وان پلاس 10 پرو به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می شود و با 12 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی به فروش می رسد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص این برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

بیشتر بخوانید  وان پلاس 11 با مشخصات بزرگ همراست

به هر حال باید منتظر معرفی باشیم تا مشخص شود این برند چینی چه محصولاتی را تدارک دیده و معرفی خواهد کرد. قطعا با دستگاه های برجسته رو به رو خواهیم شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 10 با پردازنده Dimensity 9000 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *