گوشی Mix Fold 2 شیائومی نمایشگر تاشو خواهد داشت

گوشی Mix Fold 2 شیائومی نمایشگر تاشو خواهد داشت

شیائومی با عرضه گوشی Mix Fold که سال گذشته معرفی شد، وارد بازار گوشی های تاشو گشته و اکنون غول فناوری چینی قصد دارد نسخه جدید را با نام Xiaomi Mix Fold 2 معرفی کند. البته شرکت شیائومی هنوز هیچ ویژگی و مشخصاتی از دستگاه را فاش نکرده است.

با این حال، یک پست Weibo از Digital Chat Station فاش کننده اطلاعات جالبی در مورد مشخصات صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشو آینده را ارائه می دهد. افشاگر بیان کرد که مشخصات صفحه‌نمایش داخلی نمایشگر LTPO انعطاف‌پذیر 2K شیائومی MIX Fold 2 بسیار پریمیومی است و از همان طراحی صفحه‌نمایش به بدنه قبلی خود پیروی می‌کند.

همچنین مشخص شده است که این گوشی تاشو برخلاف مدل قبلی که نمایشگر آن به 60 هرتز محدود شده بود، ممکن است با دو صفحه نمایش داخلی و خارجی با نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه شود. علاوه بر این، صفحه نمایش خارجی از یک طرف کمی خمیده بوده و ظاهرا نسبتاً نازک و سبک است.

شایان ذکر بوده که در پست Weibo توسط افشاگر به طور مستقیم به دستگاه اشاره نشده است، اما توضیحات و ویژگی های موجود در پست مستقیماً به Xiaomi Mix fold 2 اشاره دارد. گزارش های قبلی حاکی از آن است که این گوشی هوشمند تاشو از پردازنده هشت هسته ای کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 و سیستم عامل اندروید 12 بهره می برد. Xiaomi MIX FOLD 2 احتمالا ظرفیت باتری بالاتر 5020 میلی آمپر ساعت دارد و از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند.

جدای از این، انتظار می رود این گوشی با دوربین های سه گانه در عقب عرضه شود. این گوشی دارای حسگرها تله فوتو 108 مگاپیکسلی واید، 13 مگاپیکسلی اولتراواید و 8 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که در جلو، حسگر 20 مگاپیسکلی جای می دهد.

در اخباری مرتبط شیائومی امروز از Redmi 10 Power در هند رونمایی کرد که نسخه‌ای شیک‌تر از Redmi 10 موجود در بازار محسوب می شود. Redmi 10 Power در دو رنگ نارنجی اسپرت و مشکی پاور عرضه می شود که هر دو دارای بافت چرمی در عقب هستند. این ویژگی ظاهری جایگزین الگوی ساده Redmi 10 معمولی می شود.

ارتقاء دیگر ظرفیت رم تا 8 گیگابایت بوده، در حالی که مدل ساده فقط گزینه رم 4 و 6 گیگابایتی را دربرمی گیرد. فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت بوده که با یک اسلات microSD اختصاصی همراه شده و قابلیت ارتقا فضای ذخیره سازی را فراهم می سازد.

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند شیائومی Mi 10 Lite با دوربین مربعی معرفی شد

به غیر از آن، Redmi 10 Power دارای همان چیپست اسنپدراگون 680 است و همچنان از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 بهره می‌برد. صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD (HD+) با گوریلا گلس 3 و دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب (با 2 مگاپیکسل) را حفظ می‌کند. در بخش دوربین سلفی حسگر 5 مگاپیکسلی دارد و همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ 18 واتی هم اشاره کنیم.

چیزی که یکسان نیست قیمت آن بوده به شکلی که پاور 15000 روپیه (195 دلار/180 یورو) قیمت دارد، در حالی که Redmi 10 (6/128 گیگابایت) 13000 روپیه است. البته علت اصلی افزوده شدن رم اضافی است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Mix Fold 2 شیائومی نمایشگر تاشو خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *