کیبورد گیمینگ جدید آلین ور معرفی شد

کیبورد گیمینگ جدید آلین ور معرفی شد

Alienware’s AW420K جدیدترین مشخصات صفحه کلید مکانیکی این برند را در فرم فاکتور RGB سیمی جدید قرار می دهد. با مشخصات اصلاح شده و ضریب فرم بدون کلید، همچنین برای صرفه جویی در فضای میز رتبه بندی شده است. سپس دوباره، بلندکننده‌های چند حالته آن می‌توانند در صورت لزوم مقداری ارتفاع را بازیابی کنند، در حالی که کلیدهای PBT و سوئیچ‌های Cherry برای حفظ تجربه تایپ آن در طولانی مدت پشتیبانی می‌شوند.

Alienware AW420K جدید در MWC 2023 به عنوان یک جایگزین بدون کلید برای پرچمدار درجه یک AW920K، البته با همان سبک و کیفیت ساخت که به راحتی قابل تشخیص است، عرضه شده است.

AW420K همچنین تنها گزینه سیمی 2 است. سپس دوباره، در قسمت زیرین آن مسیری برای کابل پاراکورد جداشدنی USB نوع C به نوع A وجود دارد که در صورت لزوم برای نگه داشتن آن از یک طرف ضروری است. همچنین به طور پیش فرض دارای نرخ نظرسنجی 1000 هرتز است.

با این وجود، سوئیچ‌های Cherry MX Red مانند AW920K و همچنین رایزرهایی که می‌توانند در 3 ارتفاع مختلف تنظیم شوند نیز دارد. آخرین گزینه بدون tenkey Alienware همچنین می‌تواند تا 5 نمایه مختلف را ذخیره کند که از Command Center برند آن و سفارشی‌سازی نور AlienFX با 16.8 میلیون رنگ گرفته شده است.

صفحه کلید بازی Alienware AW420K Tenkeyless در همان رنگ‌های Dark Side of the Moon و Lunar Light مانند AW920K در دسترس خواهد بود. با این حال، از امروز (2 مارس 2023) با قیمت 159.99 دلار آمریکا یا 219.99 دلار کانادا در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مانیتور گیمینگ AW2724HF آلین ور معرفی شد

نظرات در مورد : کیبورد گیمینگ جدید آلین ور معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *