گوشی Mate 40E Pro هوآوی احتمالا بزودی با Kirin 990 معرفی می شود

گوشی Mate 40E Pro هوآوی احتمالا بزودی با Kirin 990 معرفی می شود

هوآوی ظاهراً در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه جدید دیگر در سری پرچمدار Mate 40 سال گذشته خود است. گزارش جدیدی حاکی از آن بوده که مدل جدید سری میت 40 دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود و می تواند ششمین محصول این خانواده باشد.

این غول فناوری چینی اخیرا مجوز دسترسی به شبکه را از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین دریافت کرده بود. این مجوز برای یک گوشی هوشمند جدید با شماره مدل “NOH-AN50” بود که نشان می دهد متعلق به خانواده پرچمدار Mate 40 است. در ابتدا تصور می شد که این یک مدل جدید میت 40 پرو است که می تواند به عنوان نسخه کلکسیونی شناخته شود و دارای چیپست Kirin 9000 5G است. اما اکنون، یکی از افشاگران به نام @魔法科技君 معتقد است که گوشی آینده مورد بحث Mate 40E Pro بوده که از تراشه Kirin 990 5G قدرت می گیرد.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، این شرکت قبلا Mate 40E را در یک نوع 4G و 5G عرضه کرده بود. اکنون، در حال آماده شدن برای معرفی یک نوع Pro جدید است که از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. در حالی که میت 40E دارای پردازنده Kirin 990E بود، نسخه پرو ظاهراً از Kirin 990 5G بهره می برد. با این حال، عجیب به نظر می رسد که این برند قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را عرضه کند که دارای یک پردازنده پرچمدار قدیمی است که در سال 2019 معرفی شد.

به عبارت دیگر، هواوی ممکن است با کمبود سری Kirin 9000 مواجه شده باشد یا حتی ممکن است کاملاً با محدودیت رو به رو باشد. این بدان معناست که احتمالاً هیچ گوشی هوشمند آینده این برند قادر به ارائه جدیدترین و بهترین چیپست خود نباشد. گمانه زنی های قبلی نشان می‌داد که این برند قبل از تحریم‌های ایالات متحده، شرکت را از تامین‌کننده اصلی تراشه‌های خود TSMC قطع می‌کند که تنها 10 میلیون واحد از تراشه‌های Kirin 9000 را خریداری کرده است. اگرچه، این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلا آن را باید یک شایعه دانست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Mate 40E Pro هوآوی احتمالا بزودی با Kirin 990 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *