گوشی Maimang 10 این ماه راهی بازار چین می شود

ماه گذشته، یک منبع آگاه فاش کرد که گوشی هوشمند ارزان قیمت Maimang 10 به زودی در چین به فروش می رسد. در همان زمان، دستگاه در TENAA ظاهر شد و برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد. چند روز بعد، گفته می شود که این گوشی در این ماه وارد بازار می شود.

به گفته یکی از افشاگران در ویبو، گوشی China Telecom Maimang 10 قرار است ماه دسامبر معرفی و عرضه شود. از اوایل امسال به عنوان نسخه بهتر Maimang 10 SE معرفی خواهد شد.

برای افراد ناآشنا، سری تلفن های Maimang به طور انحصاری توسط China Telecom در چین فروخته می شود. این گوشی ها ساخت هواوی هستند. با این حال، از امسال به بعد، برند HUAWEI کنار گذاشته شده است.

طبق گفته TENAA، گوشی Maimang 10 آینده تقریباً مشابه NZONE S7 Pro خواهد بود، که یک گوشی هوشمند انحصاری شرکت مخابراتی چین است که توسط هواوی توسعه یافته است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش 6.6 اینچی HD+ با نرخ نوسازی 90 هرتزی، پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 720، سیستم دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی + 20 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در عقب، دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی و تماس‌های ویدیویی، باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی باشد. باتری مورد اشاره به شارژ سریع 40 واتی مجهز است و  دستگاه شامل ضخامت 8.4 میلی متر و وزن 179 گرم هم می شود.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Maimang 10 می تواند حدود 2299 ین (361 دلار) قیمت داشته باشد. به عبارت دیگر، این گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند در این بخش، قیمت بسیار کمی را ارائه می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت مخابراتی China Telecom آن را معرفی و عرضه کند. انتظار داریم این مدل میان رده مشخصات قابل قبولی را در اختیار مخاطبان قرار دهد و مشخص نیست آیا در بازارهای دیگری هم به فروش می رسد. ممکن است در بازارهای شرقی به فروش برسد اما دقیقا مشخص نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی هوآوی از تراشه و گوشی 5G تا ماه ژوئن 2019

نظرات در مورد : گوشی Maimang 10 این ماه راهی بازار چین می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *