افشا تصویر جدید از گوشی OnePlus 10R

افشا تصویر جدید از گوشی OnePlus 10R

اوایل این هفته، OnePlus تایید کرد که OnePlus 10R شایعه شده در تاریخ 28 آوریل در هند رونمایی می شود. آمازون هند قبلاً یک صفحه لندینگ ایجاد کرده است که در آن OnePlus 10R، OnePlus Nord CE 2 Lite و Nord Buds به صورت رندر مشاهده می شدند.

اکنون، طبق گزارش MySmartPrice، آمازون هند “به طور تصادفی” طراحی گوشی هوشمند آینده سری OnePlus 10 را فاش کرده است. این افشا از طریق یک تبلیغ اینستاگرام رخ داد و توسط یکی از کاربران توییتر مورد توجه و گزارش قرار گرفت.

تصویری که در آگهی ارائه می شود می تواند OnePlus 10R آینده باشد. طراحی دستگاه تا حد زیادی مطابق با رندرهایی است که قبلاً فاش شده بود، اما ماژول دوربین در طراحی آن به همراه موقعیت لوگو در پشت دستگاه کمی تغییر کرده است. در مجموع، این دستگاه تقریباً شبیه به OnePlus Ace است که اخیراً مورد آزمایش قرار گرفته است.

گفته شده، OnePlus 10R با صفحه نمایش 6.67 اینچی سامسونگ E4 AMOLED که وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ ارائه می دهد، عرضه خواهد شد. این دستگاه به چیپست مدیاتک Dimensity 8100 با حافظه رم 8/12 گیگابایتی LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت عقب قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ISOCELL S5K3P9SP سامسونگ تعبیه شد.

افشا تصویر جدید از گوشی OnePlus 10R

این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر، بلندگوهای استریو دوگانه و پشتیبانی از صدای Hi-Res خواهد بود. همچنین باید به سیستم عامل OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید 12 و دو نوع باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ 150 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 80 واتی اشاره کرد. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی در 28 آوریل، جزئیات بیشتری در مورد OnePlus 10R منتشر شود.

در اخباری مرتبط Oppo اخیراً از فناوری شارژ سریع 150 واتی خود رونمایی کرده است که قرار بوده روی گوشی OnePlus که در سه ماهه دوم سال 2022 از راه می رسد، قرار گیرد. با این حال، یک دستگاه OnePlus با سرعت شارژ 160 واتی در وب سایت 3C چین ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید  وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) معرفی شد؛ سریع ترین گوشی هوشمند جهان

اولین بار توسط MySmartPrice مشاهده شد، لیست نشان می دهد که این اسمارتفون دارای شماره مدل PGKM10 بوده و یک دستگاه تلفن هوشمند 5G به حساب می آید. اطلاعات تا حدودی گیج کننده است زیرا تاکنون، شماره مدل PGKM10 مربوط به تبلت آینده OnePlus با نام OnePlus Pad بود. با این حال، تصور اینکه OnePlus تبلتی با آن ظرفیت شارژ سریع بالا معرفی کند، عجیب به نظر می رسد در حالی که تبلت Oppo که چند هفته پیش معرفی گشت، با شارژ سریع 33 واتی عرضه شد.

چند نامزد وجود دارند که می توانند با این شارژ سریع 160 واتی SuperVOOC ارائه شوند. این دستگاه می تواند یک نسخه از سری OnePlus 10 باشد. یک افشاگر اخیرا نشان داد که OnePlus در حال کار بر روی دستگاهی است با چیپست Dimensity 8100 مدیاتک، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 و برخی دیگر. نامزد دیگر برای این سرعت شارژ می تواند گوشی OnePlus 10 Ultra باشد که برای اولین بار از طریق پتنت های طراحی OnePlus افشا شد.

در حال حاضر، اطلاعات موجود بسیار کم است، بنابراین ما ترجیح می‌دهیم قبل از هر گونه فرضیات بیشتر منتظر نمایان شدن جزئیات بیشتر باشیم. در اخباری مرتبط شرکت وان پلاس در نهایت گوشی جدید میان رده خود را به عنوان وان پلاس Nord CE 2 5G معرفی کرد. CE در واقع مخفف Core Edition بوده و نسل جدید نورد CE سال گذشته هم به حساب می آید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا تصویر جدید از گوشی OnePlus 10R

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *