ساعت Amazfit GTR 4 معرفی شد

ساعت Amazfit GTR 4 معرفی شد

آمازفیت به تازگی یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند خود را در بازار هند عرضه کرده است. این شرکت به تازگی ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 را معرفی کرده که برای اولین بار در اوایل سال جاری برای بازار جهانی عرضه شد و سرانجام راهی هند شد.

برای کسانی که نمی دانند، محصول پوشیدنی هوشمند جدید برای اولین بار در اوایل ماه جاری در کنار مدل GTS 4 در بازار جهانی رونمایی شد. اکنون جانشین GTR 3 در هند نیز موجود است. گجت جدید دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی دایره ای AMOLED  است که وضوح 466 در 466 پیکسل ارائه می دهد. این پنل دارای پوشش ضد اثر انگشت و شیشه سکوریت شده بوده و همچنین محافظت بهتری در برابر خط و خش دارد. همچنین صفحه نمایش از Always on Display پشتیبانی می کند.

این شرکت بیش از 200 واچ فیس را ارائه می دهد که می توانند از طریق برنامه Zepp Health شخصی سازی شوند. GTR 4 تحت سیستم عامل Zepp OS 2.0 اجرا می شود و رابط کاربری جدیدی دارد که برای مصرف انرژی کمتر طراحی شد. با صحبت در مورد برخی از ویژگی های مرتبط با سلامت، این دستگاه ردیابی ضربان قلب، نقشه خواب، نظارت بر استرس، ردیابی سطح اکسیژن خون SpO2، نقشه چرخه قاعدگی و موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین بیش از 150 نوع مختلف حالت فعالیت بدنی را پشتیبانی می کند.

در بخش پردازشی، Amazfit GTR 4 از یک بسته باتری 475 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته که ادعا می شود با یک بار شارژ کامل 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به تماس بلوتوث و تشخیص سقوط اشاره کرد. GTR 4 برای خرید در هند با قیمت 16999 روپیه موجود است. اگرچه، این برند ساعت هوشمند را تنها با قیمت 15299 روپیه به عنوان بخشی از یک پیشنهاد مقدماتی ارائه می کند. در حال حاضر در وب سایت رسمی Amazfit و Flipkart فهرست شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT توسط Amazfit معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت Amazfit GTR 4 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *