گوشی iQOO 10 Pro با چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

گوشی iQOO 10 Pro با چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

انتظار می رود سری iQOO 10 به زودی وارد بازار شود و گزارش ها حاکی از آن است که حداقل یکی از این گوشی ها دارای چیپست Dimensity 9000+ خواهد بود. ما فرض می کنیم که این نسخه استاندارد است، زیرا Pro به تازگی توسط TENAA با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 تاییدیه دریافت کرده است. این لیست یک سری مشخصات دیگر را نشان می دهد، بنابراین در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

iQOO 10 Pro به نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1440p خواهد داشت و احتمالا از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی دارد. برند vivo گوشی را با چهار گزینه رم 6/8/12/16 گیگابایت و سه گزینه حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایت عرضه می کند.

دو دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب کنار یک دوربین 14.6 مگاپیکسلی قرار می گیرد و این ماژول ها به دوربین آیکیو 9 پرو بی شباهت نیستند. ظرفیت باتری 2275 میلی آمپر ساعت ذکر شده است که بخشی از همان روش دو سلولی است که بسیاری شرکت ها اکنون از آن برای شارژ سریع تر استفاده می کنند. این بدان معناست که ظرفیت اسمی کمی بیش از 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود. متأسفانه، TENAA جزئیاتی در مورد شارژدهی فاش نمی کند، بنابراین شایعات 200 واتی هنوز تایید نشده باقی می مانند.

رنگ‌ها سیاه و سفید هستند، وزن گوشی 216 گرم و ابعاد آن 195×75×9 میلی‌متر خواهد بود. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط شرکت ویوو یکی از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و در بازار عرضه می کند. حال گزارش جدیدی نشان داده که Vivo قصد دارد بزودی یک فناوری شارژ فوق سریع 200 واتی را معرفی کند، شارژی که بی شک می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه تلفن هوشمند را شارژ سازد.

ویوو همیشه سعی داشته نسبت به دیگر رقبا عملکرد بهتری از نظر صنعت گوشی داشته باشد و تاکنون نیز مدل های متنوعی را معرفی و در بازار عرضه کرده است. حال باید در انتظار رونمایی شارژ سریع 200 واتی این کمپانی چینی باشیم.

Vivo با شارژر فوق سریع 200 واتی خود آماده است تا صنعت گوشی را تحت تاثیر قرار دهد. به گفته منابع نزدیک این کمپانی، فناوری شارژ به مقادیر 20 ولت و 10 آمپر است. متأسفانه، مشخص نمی کند که چه زمانی باید شاهد معرفی این  فناوری نوین شارژ باتری باشیم. تنها نکته قابل توجه در مورد آن این است که باتری گوشی هوشمند منتخب با این فناوری بیش از 4000 میلی آمپرساعت ظرفیت دارد و قرار نیست این نوع فناوری را روی گوشی شاهد باشیم که ظرفیت باتری بیشتر از 5000 میلی آمپرساعت دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سری گوشی ویوو S17

آنچه محتمل است این بوده که در آینده گوشی پرچمدار ویوو چنین فناوری شارژ سریع را بدست آورد و در غیر این صورت مشخص نیست چه محصولی را باید مشاهده کرد. ویوو سعی دارد این تکنولوژی شارژ سریع را روی یک محصولی از آینده تست نماید و قرار نیست روی گوشی قدیمی آن را مشاهده کنیم. در سوی دیگر انتظار داریم این فناوری بتواند دستگاه را در کمتر از 10 دقیقه به شارژ کامل برساند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی iQOO 10 Pro با چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *