گوشی Infinix GT 10 Pro با چیپ دیمنسیتی بزودی معرفی می شود

گوشی Infinix GT 10 Pro با چیپ دیمنسیتی بزودی معرفی می شود

اینفینیکس به زودی گوشی هوشمند جدیدی به نام Hot 30i را در هند عرضه خواهد کرد. گفته می شود این دستگاه مقرون به صرفه است که از پردازنده MediaTek Helio G37 پشتیبانی می کند. اکنون می دانیم که این برند ممکن است گوشی هوشمند دیگری به نام Infinix GT 10 Pro در خط تولید داشته باشد.

بر اساس مقاله‌ای توسط MySmartPrice، جزئیات مربوط به زمان‌بندی عرضه و مشخصات کلیدی GT 10 Pro فاش شده است که منبع آن Paras Guglani است. طبق افشاگری های Paras، Infinix GT 10 Pro ممکن است در سه ماهه سوم سال 2023 عرضه شود و دارای ویژگی های برتر باشد که نشان دهنده وضعیت پرچمدار است. انتظار می رود این گوشی هوشمند به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9000 مجهز شود و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع تا 260 وات پشتیبانی می کند.

پاراس فاش کرده است که شماره مدل Infinix GT 10 Pro X6739 است و دارای صفحه نمایش بزرگ AMOLED خمیده 6.8 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز است. انتظار می رود که این دوربین دارای یک سیستم دوربین قدرتمند 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال باشد.

پیش بینی می شود این گوشی هوشمند دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد. انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از آخرین فناوری شارژ سریع 260 واتی این شرکت تامین می کند. Infinix GT 10 Pro به صورت پیش‌فرض با اندروید 13 عرضه می‌شود و حداکثر در دو رنگ در دسترس خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که این دستگاه چگونه خواهد بود. نقطه قیمت نیز تحت پوشش است. منتظر بروزرسانی های بیشتر در مورد Infinix GT 10 Pro باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اینفینیکس GT 20 Pro در راه است

نظرات در مورد : گوشی Infinix GT 10 Pro با چیپ دیمنسیتی بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *