گوشی Honor Magic 5 معرفی شد

گوشی Honor Magic 5 معرفی شد

در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا، Honor سری Magic 5 را معرفی کرد. این ترکیب شامل یک نسخه معمولی و یک نوع حرفه ای است. گوشی های هوشمند به عنوان جانشین سری آنر مجیک 4 وارد بازار می شوند.

Honor Magic 5 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED LTPO خمیده با وضوح +FHD و نرخ تجدید 90 هرتز است. حداکثر روشنایی 1100 نیت و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. از نظر طراحی، یک ماژول دوربین دایره ای در پنل پشتی وجود دارد و گوشی دارای گواهی IP54 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

در بخش تصویربرداری، Honor Magic 5 دارای سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و واحد تله فوتو 32 مگاپیکسلی است. همچنین یک لنز ToF و یک حسگر سوسو زدن وجود دارد. در جلو، گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند دارای ویژگی هایی مانند ضبط شاهین، حسگر حرکتی هوش مصنوعی، سوپر HDR و موارد دیگر است.

در زیر کاپوت، آنر مجیک 5 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی که در داخل آن تعبیه شده است، دستگاه را در حال کار نگه می دارد. این گوشی هوشمند روی اندروید 13 با رابط کاربری Magic UI 7.0 در قسمت بالایی اجرا می شود.

Honor Magic 5 به بلندگوهای استریو دوگانه با قدرت دالبی و موتور خطی X-Axis مجهز شده است. گزینه های اتصال در دستگاه شامل 5G، WiFi-7، بلوتوث 5.2 و پورت USB-C است. قیمت آنر مجیک 5 899 یورو برای نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی است. این محصول در رنگ های آبی و مشکی ارائه می شود و قرار است در سه ماهه آوریل تا ژوئن در دسترس قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی جدید آنر X20 SE با پردازنده دایمنسیتی 700 معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Honor Magic 5 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *