گوشی Galaxy M54 با بلوتوث 5.3 از راه می رسد

گوشی Galaxy M54 با بلوتوث 5.3 از راه می رسد

گفته می‌شود که گلکسی A54 5G به‌زودی در کنار برخی از برادران میان‌رده سامسونگ در سال 2023 عرضه می‌شود، به‌ویژه پس از آخرین نسخه آن در گواهی‌نامه‌ای جدید که اغلب در دسترس بودن جهانی را پیش‌بینی می‌کند. به نظر می رسد که یک همتای سری M به آن ملحق خواهد شد که ممکن است به عنوان یک جایگزین در برخی بازارها عرضه شود – حتی اگر این دو دستگاه ممکن است مشخصات بسیار مشابهی داشته باشند.

نشانه‌هایی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد به زودی جانشین‌های گلکسی A53 و M53 را عرضه کند، با ظاهر آن‌ها به ترتیب در پایگاه‌های داده رسمی NBTC تایلند و بلوتوث SIG تقویت شده است. نام محصول و شماره مدل ظاهراً تایید شده آنها – به ترتیب SM-A546E/DS و SM-M546B/DS – به حفظ قابلیت های 5G و دو سیم کارت در هر دو مورد اشاره دارد.

زمانی گمان می‌رفت که M54 با همان پردازنده پرچم‌دار سابق گلکسی اس 21 اولترا عرضه می‌شود – با این حال، از آنجایی که SIG نتوانسته اسنپ‌دراگون 888 را در آزمایش قابلیت‌های بلوتوث 5.3 خود شناسایی کند، به نظر می‌رسد که به سمت Exynos 1380 می‌رود. سیلیکون نیز ظاهراً برای A54 مقصد شده است.

باز هم، فقط یکی از آنها اکنون تاریخ راه اندازی شایعه دارد. گلکسی A54 عنوان رویداد بعدی Unpacked را در پایان مارس 2023 خواهد داشت، زیرا ممکن است به عنوان بهترین گزینه در کنار خواهر و برادرهایی مانند A34 و A14 4G در طول آن رویداد معرفی شود.

منبع

4.8/5 - (6 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ

نظرات در مورد : گوشی Galaxy M54 با بلوتوث 5.3 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *