گوشی Galaxy M14 5G بزودی معرفی می شود

گوشی Galaxy M14 5G بزودی معرفی می شود

ظاهرا سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری گلکسی M به زودی است. این شرکت ماه گذشته گلکسی M04 را معرفی کرد و به نظر می رسد که گلکسی M14 5G گوشی بعدی است که رونمایی می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، گلکسی M14 5G احتمالا جانشین گلکسی M13 5G خواهد بود. گوشی هوشمند آینده این غول فناوری کره جنوبی اخیراً با دریافت گواهی FCC مشاهده شد که به برخی از مشخصات آن نیز اشاره می کند. بنابراین با نگاهی به پایگاه داده آنلاین، می‌توانیم متوجه شویم که دستگاه جدید سری M Galaxy M دارای شماره مدل SM-M146B/DSN است. علاوه بر این، گلکسی M14 5G با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی عرضه خواهد شد، اگرچه پارامترهای باتری هنوز ناشناخته هستند.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی بود که توسط این فهرست آنلاین فاش شد. با این حال، قبل از این، این گوشی با درجه اقتصادی نیز در GeekBench مشاهده شده بود که به ما نگاه بهتری به سخت‌افزار داخلی آن می‌دهد. گلکسی M14 5G به پردازنده Exynos 1330 مجهز خواهد شد که با حداقل 4 گیگابایت رم جفت خواهد شد. در حالی که مشخصات کلیدی هنوز مشخص است، می‌توانیم مدل نسل قبلی را برای برخی گمانه‌زنی‌ها بررسی کنیم.

گلکسی M13 5G با تراشه مدیاتک Dimesnity 700 و پنل LCD 6.5 اینچی HD+ با نرخ رفرش بالا 90 هرتز عرضه شده بود. این نمایشگر همچنین دارای بریدگی Infinity V با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بود. در عین حال، در قسمت پشتی یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد. بنابراین می‌توانیم انتظار یک دوربین مشابه در پشت و همچنین نمایشگری با اندازه یکسان را داشته باشیم. به عنوان یک مدل مقرون به صرفه، بعید است که با صفحه نمایش AMOLED عرضه شود و به یک پنل LCD با نرخ تازه سازی بالا بچسبد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گلکسی تب اس 9 نسخه FE دارد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy M14 5G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *