با With Me می توانید همراه درگذشتگانتان سلفی بگیرید

یک اپلیکیشن جدید به کاربران خود امکان سلفی گرفتن با هر فرد اعم از اشخاص مرده و یا مشهور را داده است. ELROIS، یک شرکت کره جنوبی، برای اپلیکیشن “With Me” خود تنها به اسکن 3D از چهره هر فرد نیاز دارد. در واقع، اپلیکیشن With Me امکان احیاء دوباره اشخاص را داده و به آن ها اجازه واکنش نشان دادن به آنچه که می گویید و حرکت در پیرامونتان را می دهد.

بنا به گزارش توسعه دهندگان، اپلیکیشن جالب توجه With Me صراحتا ساخته شده تا بتواند تصاویر را از نو خلق کرده و همچنین تصاویری با اشخاص موردعلاقه اما درگذشته تان ثبت کنید. آنان گفته اند با این اپلیکیشن کاربران قادرند تا به یک راه غلبه بر قلب های شکسته شان و سرگرمی با اشخاص مرحوم موردعلاقه شان دستیابی پیدا کنند.

سازندگان اپلیکیشن گفته اند به ساخت اسکن های 3D آواتار افراد گفته شده است. این مدل ها سه بعدی بوده و به صورت متحرک ارائه می شود. با استفاده از فناوری مدل های سه بعدی آن ها قادرند به گفتگوها واکنش نشان داده و در پیرامون حرکت کنند.

شرکت سازنده اپلیکیشن از این امر جهت ساخت آواتارها برای کاربران خود خوشحال است. این آواتارها می توانند اشخاص خانواده، دوستان و یا حتی افراد مشهور باشند. آواتارها قادرند کارهای شگفت انگیزتری هم بکنند. به طور مثال، اگر شما به آن ها بگویید “دوستت دارم!” واکنش مشابه نشان می دهند. آن ها نگاه ها، رفتارها و حالات دیگری به نمایش بگذارند که شاید این برای افراد موجب تسلی خاطر باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با With Me می توانید همراه درگذشتگانتان سلفی بگیرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *