گوشی Galaxy M04 سامسونگ در راه است

گوشی Galaxy M04 سامسونگ در راه است

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید با نام Galaxy M04 است. اولین بار در ماه جولای در Geekbench مشاهده شد و پس از آن سایت های صدور گواهینامه مانند Bluetooth SIG و BIS India مشاهده شدند. این شرکت کره ای هنوز جزئیاتی در مورد گوشی آینده فاش نکرده است. با این حال، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی هوشمند به زودی راه اندازی شود، زیرا صفحه پشتیبانی آن اکنون در هند فعال شده است. همچنین، مشخص شده است که گلکسی M04 می تواند یک گلکسی A04e تغییر نام تجاری باشد. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی M04 در وب سایت رسمی هند (از طریق MySmartPrice) فعال شده است. با شماره مدل SM-M045F فهرست شده است. صفحه پشتیبانی گوشی هیچ مشخصاتی را فاش نمی کند. با این حال، دفترچه راهنمای کاربر نشان می‌دهد که گلکسی M04 به عنوان یک نسخه جدید گلکسی A04e که ماه گذشته در برخی مناطق عرضه شد، در کشور عرضه خواهد شد.

گلکسی A04e ماه گذشته (اکتبر) با پنل ال سی دی 6.5 اینچی PLS با وضوح +HD معرفی شد. این نمایشگر دارای یک بریدگی قطره‌ای است که دارای دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی است. برای عکاسی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در پشت دارد. در بخش نرم‌افزاری، دستگاه اندروید 12 را با پوسته One UI Core 4.1 (نسخه کم‌رنگ One UI برای مدل‌های سطح پایه) در بالا اجرا می‌کند.

نیروبخش این گوشی یک چیپست هشت هسته ای بدون نام است که گمان می رود چیپست هلیو جی 35 مدیاتک باشد. این پردازنده با 3 گیگابایت / 4 گیگابایت رم همراه است. گلکسی A04e دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. بدنه این گوشی پلاستیکی است. ابعاد آن 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر و وزن آن 188 گرم است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار کافی باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A13 سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

نظرات در مورد : گوشی Galaxy M04 سامسونگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *