آئودی سال 2017 تنها با دنده ی دستی عرضه خواهد شد

آئودی سال 2017 تنها با دنده ی دستی عرضه خواهد شد

اكثر توليد كنندگان اتومبیل ها به دنبال راه هایی برای خودکار تر کردن اتومبیل هایشان میباشند تا به این وسیله برای سرنشینان خود امنیت و راحتی را به بهترین نحو ارائه دهند ، به جای اینکه از دنده ی اتوماتیک استفاده کنند، به دنبال استفاده از جعبه دنده ی دستی در خودرو های خود باشند. اما ائودی از قاعده ی خود کار شدن بیشتر و بیشتر در نسل های جدید خودروهایش ، پیروی نمیکند و به دنبال لذت رانندگی است.

آئودی سال 2017 تنها با دنده ی دستی عرضه خواهد شد

آئودی TT RS سال 2017 که چند سال دیگر راه اندازی خواهد شد از همان ماشین هایی است که بجای خودکار شدن مسیرش به گونه ای تغییر میدهد که به اصطلاح به آنالوگ شدن برسد.این ماشین قرار است که در زمان معرفی اش با گیربکس دستی راه اندازی شود.

نسخه ی فعلی این ماشین اسپورت که در بازار ها موجود میباشد از هر دوی این گیربکس ها بهره میبرد . یعنی هم دستی و اتوماتیک است.اما از این قرار مدلی که درسال 2017 قرار است تولید شود تنها گزینه ی دستی را خواهد داشت.

این خودرو هفت سرعته است و از سیستم کلاچ دوگانه هم استفاده میکند. در حال حاضر نسخه ی اروپایی این آئودی با نام آئودی RS3 Sportback در دسترس میباشد.

این آئودی TT RS ، مشخصات فنی آن قرار است شامل یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ پنج سیلندر باشد که توانایی تولید 400 اسب بخار را به این خودرو میبخشد.

جزئیات بیشتر راجب آن در زمان عرضه مشخص میشوند و فعلا جزئیات بیشتری راجب آن موجود نیست.جالب است که ببینیم آیا با وجود اینکه در این خودرو تنها گزینه ی موجود گیربکس دستی میباشد هنوز هم مردم عادی به سراغ خرید این محصول میروند یاخیر. نظر شما راجب این سوپر ماشین چیست؟ راجب اینکه چرا آئودی چنین عملی را انجام خواهد داد چه نظری دارید ؟

منبع :geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هندزفری بلوتوث LG Tone Ultra HBS-810 معرفی شد

نظرات در مورد : آئودی سال 2017 تنها با دنده ی دستی عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *