گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ اواخر ماه ژانویه از راه می رسد

گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ اواخر ماه ژانویه از راه می رسد

سامسونگ یک سری گوشی های میان رده به شکل سری گلکسی A دارد و در حال حاضر چند گوشی هوشمند 5G از این سری در هند موجود است. اکنون دو گوشی هوشمند 5G دیگر تحت سری گلکسی A به بازار هند می آیند.

این غول کره جنوبی اعلام کرده است که دو گوشی هوشمند جدید 5G از سری A در 18 ژانویه در بازار هند به طور رسمی عرضه می شوند. تیزر می‌گوید: «عالی‌بودن یک چیز است، اما تقویت کردن شگفت‌انگیزتان یک دنیای کاملاً جدید است».

اخیراً گزارش دادیم که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14 5G در تاریخ 18 ژانویه در هند عرضه خواهد شد و اکنون Galaxy A23 5G در همان تاریخ در هند عرضه می شود.

در حالی که این شرکت به طور رسمی نام دستگاه هایی را که در چند هفته آینده در هند عرضه می شوند فاش نکرده است، منبع موجود در صفحه تیزر نام هر دو گوشی هوشمند را فاش کرده است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A23 5G در آگوست سال گذشته معرفی شد و دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 120 هرتزی Full HD+ بود. در زیر کاپوت، این دستگاه از پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 695 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 619L استفاده می کند.

این دستگاه تا 8 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در بخش دوربین، یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت جلویی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 13 با رابط سفارشی One UI 5 در بالا است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Galaxy Z Fold 5 در Geekbench

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ اواخر ماه ژانویه از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *