گوشی Galaxy A13 سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

گوشی Galaxy A13 سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

سامسونگ ظاهرا قصد دارد گوشی هوشمند دیگری از سری گلکسی A خود را عرضه کند. این شرکت اخیراً گلکسی A13 و گلکسی A23 را عرضه کرده بود، اما اکنون، نسخه جدیدی از گلکسی A13 در یک سایت صدور گواهینامه فهرست شده که به مدل دیگری اشاره دارد. بر اساس گزارش MySmartPrice، یک مدل جدید از این گوشی در وب سایت گواهی Bluetooth SIG مشاهده شد. این دستگاه دارای شماره مدل SM-A137F بوده و این یعنی با مدل جدیدی از گلکسی A13 رو به رو هستیم.

در حال حاضر، غول فناوری کره جنوبی گلکسی A13 5G و گلکسی A13 4G را نیز عرضه کرده است. متأسفانه، ما هیچ ایده ای نداریم که مدل آینده چه تفاوتی با دو دستگاه قبلی دارد. در مورد گلکسی A13، باید بگوییم که این گوشی دارای یک پنل نمایشگر 6.6 اینچی Full HD+ IPS LCD است که از طراحی ناچ در جلو با پشتیبانی از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می برد. در بخش فنی، مدل 4G به چیپست Exynos 850 مجهز شده در حالی که نوع 5G با پردازنده مدیاتک Dimensity 700 عرضه می شود.

این چیپست با 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. گلکسی A13 تحت سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.1 به فروش می رسد. در قسمت عقب دستگاه، یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی تعبیه شده و دوربین سلفی نیز از نوع 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می کند که از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی دارد. در حال حاضر، مشخص نیست که آخرین نسخه گلکسی A13 با چه ویژگی‌های جدیدی عرضه می‌شود، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر، منتظر بمانید.

در اخباری مرتبط سامسونگ هدفون بی سیم Galaxy Buds2 را در ماه آگوست در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز زیتونی و اسطوخودوس عرضه کرد که هر چهار آنها دارای یک قاب سفید از بیرون بودند. چندین کار رنگ آمیزی جدید از زمان معرفی اولیه وارد شد، اما هیچ کدام تماماً مشکی نبودند.

پیشتر شرکت کره ای تصمیم گرفت تا نسخه کامل مشکی را ارائه دهد. این سازنده به طور رسمی Galaxy Buds2 را در رنگ اونیکس مشکی معرفی کرد که اولین بازار برای رنگ آمیزی جدید کره جنوبی و آلمان است. Buds2 جدید در حال حاضر از طریق وب سایت سامسونگ و همچنین برخی از خرده فروشان آنلاین و آفلاین در این کشور آسیایی برای فروش دردسترس است. قیمت دستگاه 117 دلار بوده و بسته به کشور قیمت متفاوتی خواهد داشت. مشخص نیست چه زمانی در سایر بازارهای موردنظر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  Galaxy A14 5G سامسونگ بزودی معرفی می شود

سامسونگ Galaxy Buds2 را به‌عنوان یک به‌روزرسانی از Buds+ معرفی کرده است و ما ثابت کرده‌ایم که آنها برای شنوندگان موسیقی معمولی و تماس‌های کاری عالی هستند. این شرکت همچنین فاش کرد که نوع Onyx Black با 360 Audio عرضه می‌شود که یک ویژگی نرم‌افزاری بوده و محل خروج صدا را مشخص می‌کند و با چرخاندن سر سازگار می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A13 سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *