گوشی Edge 30 Fusion موتورولا هفته بعد معرفی می شود

گوشی Edge 30 Fusion موتورولا هفته بعد معرفی می شود

ماه گذشته، موتورولا تایید کرد که گوشی‌های جدید سری Edge را در بازار جهانی و هند در تاریخ 8 سپتامبر معرفی خواهد کرد. روز گذشته Mukul Sharma ادعا کرد که Edge 30 Ultra در تاریخ 13 سپتامبر در هند رونمایی خواهد شد. یک توییت جدید از این افشاگر نشان می دهد که Edge 30 Fusion نیز در همان تاریخ رونمایی خواهد شد.

به گفته شارما، Edge 30 Fusion با صفحه نمایش P-OLED بدون حاشیه 144 هرتزی و چیپست Snapdragon 888 Plus همراه با Edge 30 Ultra در 13 سپتامبر معرفی می شود. از آنجایی که این دستگاه یک دستگاه «قاتل پرچمدار» خواهد بود، احتمالاً در برابر پرچمداران مقرون به صرفه با قیمت زیر 40000 روپیه (502 دلار) در بازار هند قرار می گیرد.

شایعات Edge 30 Fusion نشان می‌دهند که این یک نسخه تغییر برند Moto S30 Pro است که ماه گذشته در چین عرضه شد. این دستگاه در رنگ های مشکی و آبی در چین موجود است. تصویری که توسط افشاگر به اشتراک گذاشته شده، یک نوع رنگ طلایی جدید برای Edge 30 Fusion را نشان می دهد.

Edge 30 Fusion دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی P-OLED با وضوح Full HD+ و نرخ تجدید 144 هرتز است. دستگاه مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس تا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد داشت. باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی دارد.

برای عکس های سلفی، Edge 30 Fusion دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. پنل عقب آن مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه به ویژگی های دیگری مانند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و قابلیت Ready For مجهز خواهد شد. برای کسب جزئیات تکمیلی باید تا اواسط ماه سپتامبر منتظر ماند.

این برند در تلاش بوده محصولات مختلفی را در بخش گوشی هوشمند تا پایان سال معرفی و عرضه کند. این کمپانی هر سال نسل جدید گوشی های هوشمند خود را عرضه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی گوشی Moto E7 موتورولا فاش شد

نظرات در مورد : گوشی Edge 30 Fusion موتورولا هفته بعد معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *