بهترین گوشی‌های جایگزین برای گوگل پیکسل ایکس ال

همان طور که می‌دانید، گوگل امسال با معرفی گوشی‌های Pixel و Pixel XL، خود را به طور کامل وارد دنیای گوشی‌های هوشمند کرده است. ولی با این که حدود ۳ ماه از ارائه این گوشی‌‌ها گذشته شده است، فعلا این گوشی‌ها به طور رسمی وارد بازار ایران نشده‌اند و گوشی‌هایی هم که در بازار ایران موجود هستند، با قیمتی بسیار گران (بیشتر از ۳ میلیون تومان) نسبت به قیمت واقعی این گوشی‌ها به فروش می‌رسند. و البته متاسفانه گوگل اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند خود را در ایران ارائه نخواهد کرد. در این پست به معرفی ۵ گوشی جایگزین برای گوشی Pixel XL می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

  • OnePlus 3T

صفحه نمایش این گوشی هم‌اندازه پیکسل ایکس ال بوده و بدنه‌اش هم مانند آن از جنس آلومینیوم می‌باشد. البته از نظر دوربین شاید وان پلاس ۳تی کمی ضعیف‌تر از گوشی گوگل باشد،‌ ولی باز هم عکس‌های با کیفیتی میگیرد.

این گوشی با این که از نظر مشخصات تقریبا می‌تواند با گوگل رقابت کند، ۳۳۰ دلار هم از آن ارزان‌تر می‌باشد. قیمت این گوشی ۴۳۹ دلار می‌باشد، در حالی که گوگل پیکسل ایکس ال ۷۶۹ دلار می‌باشد.

  • Apple iPhone 7 Plus

اگر که یکی از طرفداران iOS هستید، مطمئنا این گوشی بهترین گوشی ممکن حال حاضر برای شما می‌باشد که از نظر سخت افزاری و عملکرد هم کاملا قابلیت رقابت با Pixel XL را دارد. قیمت هر دو گوشی‌ هم یکسان می‌باشند.

  • Moto Z یا Moto Z Force

اگر Pixel XL را به خاطر اندازه و یا سیستم عاملش دوست‌ دارید، این دو گوشی هم می‌تواند برای شما جالب باشد. قیمت Moto Z Force برابر با ۷۲۰ دلار و قیمت Moto Z هم ۶۲۴ دلار می‌باشد.

  • LG V20

شاید در حالت کلی گوشی گوگل نسبت به LG V20 گوشی بهتری باشد، ولی این گوشی هم یک مشخصات قابل توجهی داشته می‌تواند جایگزین مناسبی برای Pixel XL باشد. قیمت این گوشی هم ۶۵۰ تا ۷۰۰ دلار می‌باشد.

  • Samsung Galaxy S7 edge

شاید نیازی به معرفی پرچمدار فعلی سامسونگ نباشد. گلکسی اس ۷ اج با طراحی زیبا، ضدآب بودن و ویژگی‌های دیگر، یکی از بهترین جایگزین‌ها برای گوشی Pixel XL می‌باشد. قیمت این گوشی هم تقریبا ۷۸۰ دلار می‌باشد که کمی گران‌تر از گوگل پیکسل ایکس می‌باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی‌های جایگزین برای گوگل پیکسل ایکس ال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *