گوشی گیمینگ Legion Y90 لنوو در راه است

گوشی گیمینگ Legion Y90 لنوو در راه است

تلفن گیمینگ لنوو Legion Y90 امروز توسط مدیر محصول لپ‌تاپ لنوو، Lin Lin آشکار شد و او افزود که دمای دستگاه حتی پس از بازی به مدت 20 دقیقه با سرعت 120 فریم در ثانیه، 38.9 درجه سانتی‌گراد است.

در حالی که 38.9 درجه سانتیگراد ممکن است برای ما انسانها چندان خنک به نظر نرسد، اما از نظر دمای CPU، مانند یک صبح گرم دیگر در قطب جنوب است. علاوه بر این، برخی از پیشنهادات سطح پرچم‌دار اخیر در حین بازی حتی برای دوره‌های زمانی کوتاه‌تر بسیار داغ می‌شوند و برخی در نهایت به‌طور خودکار سطوح روشنایی را به عنوان آخرین راه‌حل کاهش می‌دهند، که امیدواریم در مورد Legion Y90 ما در اینجا چنین نباشد.

از این گذشته، Y90 حتی دارای یک فن داخلی است که موجب کاهش دما پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 اختصاص داده شده است. به نظر می رسد توسعه دهندگان بازی از توانایی های اتلاف حرارت گوشی نیز کاملا آگاه هستند. برای مثال Honor of Kings که دارای نسخه جهانی به نام Arena of Valor است، روی دستگاه با سرعت 120 فریم بر ثانیه بسیار روان اجرا می‌شود.

پیش از این مشخص شده بود که لنوو از یک طرح نام‌گذاری یکپارچه پیروی می‌کند که نام‌های دو رقمی را برای تلفن‌های همراه، سه رقمی برای تبلت‌ها و چهار رقمی را برای لپ‌تاپ‌ها تعیین می‌کند. به نظر می رسد همه اینها بخشی از وسواس جدید این شرکت به گیم باشد. بنابراین، تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 و لپ تاپ گیمینگ Y9000P نیز به گوشی هوشمند گیمینگ Y90 می پیوندند. انتظار می‌رود که هر دوی این دستگاه‌ها در نمایشگاه CES 2022 که 5 ژانویه 2022 آغاز می‌شود، معرفی گردند.

اطلاعات بیشتری از دستگاه موجود نیست و پیش بینی شده با مشخصات سخت افزاری قابل توجهی از راه برسد. در بحث طراحی نیز باید ظاهر گیمینگی داشته باشد و بی شک می تواند نظر علاقمندان به گیم را جلب کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ماوس کوچک Xiaoxin M3 لنوو معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی گیمینگ Legion Y90 لنوو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *