انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس 11

انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس 11

گوشی پرچمدار OnePlus 11 قرار است روز چهارشنبه (4 ژانویه) در چین عرضه شود. چندین کاربر Weibo تصاویر واقعی از OP11 را قبل از معرفی رسمی آن به اشتراک گذاشته اند. آنچه در زیر نشان داده شده است، عکس های لو رفته نیست، بلکه تصاویر واقعی از دستگاه است که در فروشگاه های آفلاین در چین به نمایش گذاشته شده است.

در تصاویر جدید، OnePlus 11 را می‌توان دید که یک صفحه‌نمایش سوراخ‌دار با لبه‌های خمیده در جلو به نمایش گذاشته شده است. ماژول دوربین دایره ای در پشت با سمت راست دستگاه فیوز می شود. نام تجاری Hasselblad در ماژول دوربین وسط موجود است.

انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس 11

لبه بالایی دستگاه دارای دو سوراخ است که یکی از آنها میکروفون است. سوراخ دیگر می تواند برای بلندگو باشد. در پایین، یک اسلات سیم کارت، یک میکروفون، یک پورت USB-C و یک شبکه بلندگو وجود دارد. تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود، شایعات تقریباً همه چیز را در مورد آن فاش کرده است.

OnePlus 11 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی E4 AMOLED با رزولوشن Quad HD + 3216 x 1440 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این گوشی شامل چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. SoC با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 جفت می شود. این گوشی در سه پیکربندی مانند 12 گیگابایت + 256 گیگابایت، 16 گیگابایت + 256 گیگابایت و 16 گیگابایت + 512 گیگابایت در دسترس خواهد بود.

انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس 11

OnePlus 11 به یک دوربین سه گانه بهینه سازی Hasselblad مجهز می شود که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. برخی دیگر از ویژگی‌های موجود در این دستگاه عبارتند از: نوار لغزنده هشدار، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، اولین موتور بیونیک جهان، سیستم عامل اندروید 13 با طعم ColorOS 13، شاسی با درجه IP54 و گوریلا گلس 5، OP11 در رنگ‌های مشکی آتشفشانی و سبز زمردی عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی جدید وان پلاس در لیست IMEI رویت شد

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *