گوشی کانسپت موتورولا Rizr Rollable رونمایی شد

گوشی کانسپت موتورولا Rizr Rollable رونمایی شد

رویداد MWC بارسلونا 2023 که مدت ها مورد انتظار بود بالاخره آغاز شد. در روز اول، چندین برند شروع به نمایش و عرضه محصول خود کردند. شیائومی از سری 13 شیائومی نیز رونمایی خواهد کرد. در روزهای آینده شاهد عرضه هایی مانند سری Honor Magic 5 و موارد دیگر خواهیم بود. به هر حال، موتورولا همچنین گوشی هوشمند مفهومی رول شدن خود را در رویداد MWC به نمایش گذاشته است. تلفن رول شونده در برند کلاسیک Motorola Rizr قرار می گیرد. این دستگاه دارای چندین ویژگی هیجان انگیز برای نمایش است!

سری گوشی های هوشمند Motorola Rizr یک سری افسانه ای قدیمی از این شرکت است که عمدتاً گوشی های کشویی را معرفی می کند. Motorola Razr Z3 نام اولین محصول از این سری بود که در سال 2006 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه کلید کشویی بود. هنگامی که باز می شود، بخش بالایی به سمت بالا حرکت می کند تا کلیدهای استاندارد ظاهر شوند. این کلیدها هنگام بسته بودن تلفن پنهان می شوند، اما پس از باز شدن قفل صفحه کلید، سایر کلیدها از جمله کلیدهای کناری را می توان به طور معمول استفاده کرد.

اگرچه این بار دارای مکانیزم نمایشگر خودکار قابل چرخش است، موتورولا Rizr جدید به میراث خود ادامه می دهد. این امر نیاز ما را به کشش و چرخاندن دستی نمایشگر از بین می برد و سیستم خودکار واقعاً ظاهر جالبی دارد. بن وود، یکی از کاربران توییتر، تصاویر و ویدیوهایی از گوشی هوشمندی که در رویداد MWC 2023 به نمایش گذاشته شد، منتشر کرد. این ویدئو در حالی که صفحه نمایش در حالت معمولی خود قرار دارد، اندازه کوچک خود را نشان می دهد، و زمانی که رول می شود، بسیار شبیه یک گوشی هوشمند معمولی است.

گوشی کانسپت موتورولا Rizr Rollable رونمایی شد

AndroidAuthority همچنین گزارش می دهد که دستگاه دارای صفحه نمایش POLED 5 اینچی با نسبت تصویر 15:9 و فرم فاکتور کوچک است. وقتی رول می‌شود به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با نسبت تصویر 22:9 تبدیل می‌شود. کل رابط کاربری بسته به مرحله فعلی دستگاه متفاوت است. سازنده یک کاغذ دیواری داخلی با جلوه‌های جالبی که هنگام جابجایی دستگاه فعال می‌شود، در نظر گرفته است.

صفحه نمایش چرخان این گوشی هوشمند کاربردهای مختلفی را ارائه می دهد که برای آن تنظیم شده است. هر زمان که کاربر دکمه روشن/خاموش را دو بار ضربه می‌زند، صفحه نمایش می‌چرخد و به شکل بازتر می‌شود. همچنین اندازه نمایشگر را بر این اساس تنظیم می کند. به عنوان مثال، هر زمان که یک ویدیو را در حالت افقی مشاهده کنید، نمایشگر به طور خودکار اندازه خود را تنظیم می کند. این گوشی هوشمند دارای دو دوربین پشتی، رنگی طلایی مانند فلزی و برند دستگاه در پنل پشتی است.

بیشتر بخوانید  گوشی Moto E32s با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

از این رو، این تنها چیزی بود که در مورد گوشی هوشمند مفهومی Motorola Rizr می گفتیم. ما هیجان زده هستیم که دستگاه را در زندگی واقعی آزمایش کنیم زیرا کاملاً فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، تا زمانی که محصول به طور رسمی عرضه نشود، امکان پذیر نخواهد بود. هنوز هیچ خبر رسمی در مورد عرضه تجاری این دستگاه منتشر نشده است. معرفی یک محصول ممکن است به زودی اتفاق بیفتد یا خیر.

منبع

4.3/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی کانسپت موتورولا Rizr Rollable رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *