گوشی پرچمدار Oukitel به دوربین حرارتی مجهز است

گوشی پرچمدار Oukitel به دوربین حرارتی مجهز است

Oukitel آماده است تا جدیدترین گوشی هوشمند خود Oukitel WP21 Ultra را عرضه کند. این گوشی نسخه بزرگتر و بهتری از گوشی هوشمند ارزان قیمت Oukitel WP21 است که سال گذشته عرضه شد.

ویژگی برجسته Oukitel WP21 Ultra تصویربرداری حرارتی است. با استفاده از این عملکرد، می توانید از گوشی هوشمند خود به عنوان دوربین دید در شب، برای عملیات نجات، تشخیص دما، کاربردهای پزشکی، کاربردهای صنعتی، بازرسی ساختمان، نظارت برای امنیت و بسیاری از عملکردهای حیاتی دیگر استفاده کنید.

Oukitel WP21 Ultra دارای وضوح تصویربرداری حرارتی 256 x 192p و نرخ فریم 25 هرتز است که برای تشخیص دما هنگام پخت و پز، سرویس تجهیزات صنعتی و غیره عالی است. این تلفن همچنین دارای یک حالت تصویربرداری حرارتی حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند پارامترهای پیشرفته‌ای مانند انتخاب حالت مقیاس دما، تشخیص دمای محلی و غیره را تنظیم کنید. برای جالب‌تر کردن تصویربرداری حرارتی، دستگاه با چندین پالت رنگی عرضه می‌شود که آن را از نظر بصری هیجان‌انگیز می‌کند.

این تلفن هوشمند مقاوم با یک باتری عظیم 9800 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که می تواند روزها بدون شارژ کار کند. این دستگاه تنها در 25 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ می شود و از شارژ فوق سریع 66 واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما نه تنها یک گوشی هوشمند قدرتمند و بادوام دارید، بلکه یک پاوربانک کوچک نیز دارید که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کرد.

این گوشی دارای چیپست هشت هسته ای مدیاتک هلیو G99 است که برای بازی و کار تمام روز عالی است. این گوشی دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. چیپست و حافظه قدرتمند 6 نانومتری، از محاسبات پویا پشتیبانی می کند که مدیریت وظایف خود را بدون از دست دادن انرژی زیاد آسان می کند.

این گوشی دارای نمایشگر جلویی 6.78 اینچی FHD+ است که از رزولوشن 2460 در 1080p پشتیبانی می‌کند و 396 PPI را پشتیبانی می‌کند که تصاویر و ویدیوهای واضح، شفاف و با وضوح بالا را به شما ارائه می‌دهد. این نمایشگر از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند که گیم پلی سریع با تاخیر و تاخیر کم را به شما ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  WP12 اولین گوشی جان سخت با اندروید 11 از Oukitel

Oukitel WP21Ultra را به یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند بدون لطمه زدن به ویژگی‌های دوربین تبدیل کرده است. این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی و لنز دید در شب 20 مگاپیکسلی IR با حداکثر فاصله دید 20 متر است. برای سلفی های خود، یک سنسور 20 مگاپیکسلی در جلو دارید. این بدان معناست که می توانید از سفر و ماجراجویی های خود در فضای باز، تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و آماده برای رسانه های اجتماعی بگیرید.

Oukitel WP21 Ultra برای شما عالی است اگر بیشتر وقت خود را در فضای باز خشن می گذرانید. این تلفن دارای IP68، IP69K و آخرین گواهینامه MIL-STD-810H است که آن را ضد آب، گرد و غبار و ضربه می‌کند و برای محیط‌های شدید و خشن خارج از منزل عالی است. دارای بدنه ای تقویت شده است که از شکستگی و آسیب جلوگیری می کند و در برابر تغییرات دما در هوای سرد و گرم بسیار مقاوم است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پرچمدار Oukitel به دوربین حرارتی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *