تاریخ معرفی وان پلاس فولد فاش شد

تاریخ معرفی وان پلاس فولد فاش شد

ما از قبل می دانیم که OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو خود و جدیدترین گوشی در سری محبوب Nord از دستگاه های میان رده است. اکنون، به نظر می رسد که تاریخ معرفی این مدل ها فاش شده و فاصله زمانی چندانی باقی نماند.

این خبر از افشاگر صنعت آبیشک یاداو می آید که اطلاعات را در توییتر خود به اشتراک گذاشت. در این توییت، او تصویری از پوستر تبلیغاتی رسمی OnePlus Road Trip Futurebound را به اشتراک گذاشت. این پوستر می گوید«دوباره به بهترین‌های OnePlus سفر کنید» و دوره زمانی بین «16 ژوئن تا 19 آگوست»را نمایش می دهد.

بنابراین، افشاگر معتقد بوده که OnePlus Nord 3 در تاریخ 16 ژوئن یا کمی بعد از این تاریخ معرفی می شود، در حالی که مدل OnePlus Fold زمانی قبل یا در 19 آگوست وارد بازار خواهد شد.

متأسفانه، این تمام جزئیاتی بود که توسط افشاگر به اشتراک گذاشته شد. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، مدل فولد دارای صفحه نمایش اصلی اولد 8 اینچی QHD+ تاشو و پنل ثانویه 6.5 اینچی FHD+ OLED خواهد بود. گفته می شود که این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز مجهز می شود. از سوی دیگر، Nord 3 یک گوشی هوشمند میان رده بوده که اعتقاد بر این است از چیپ مدیاتک Dimensity 9000 و صفحه نمایش بلند 6.73 اینچی 1.5K امولد قدرت می گیرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، «OnePlus Road Trip Futurebound» آخرین کمپین تبلیغاتی این شرکت است که باعث می‌شود یک سفر جاده‌ای آغاز شود. این رویداد تبلیغاتی در جاده‌ها باعث ورود آن به دانشگاه سلطنتی جهانی در گواهاتی هند شده و انتظار می‌رود وان پلاس در این سفر جاده‌ای از دستگاه میان‌رده آینده رونمایی کند.

در دیگر خبرها انتظار می رود وان پلاس به زودی Nord 3 را معرفی کند. این گوشی هوشمند پیشتر چندین گواهی را دریافت کرده است. همچنین در معرض انتشار و شایعات زیادی قرار گرفت. این دستگاه پیشتر نیز در تصاویر زنده مشاهده شد که به عرضه زودهنگام آن اشاره دارد. اکنون، OnePlus Nord 3 در پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شده است. انتظار می رود که این گوشی به عنوان جانشین OnePlus Nord 2 وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر وان پلاس 10 پرو

OnePlus Nord 3 در پایگاه داده Geekbench با شماره مدل CPH2493 که متعلق به نوع اروپایی دستگاه بوده، فهرست شده است. این مادربرد دارای یک مادربرد با کد k6983v1_64 بوده و چیپست آن دارای چهار هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 3.05 گیگاهرتز دارد. انتظار داریم این چیپ Dimensity 9000 مدیاتک باشد. پایگاه داده بنچمارک 16 گیگابایت رم را در Nord 3 نشان می دهد که گویی اولین مدل نورد با رم پرظرفیت است. در کنار آن باید به سیستم عامل اندروید 13 هم اشاره کنیم.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ معرفی وان پلاس فولد فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *