گوشی ویوو X80 Pro+ کنسل شد

گوشی ویوو X80 Pro+ کنسل شد

در ماه آگوست توسط GSMArena گزارش شد که ویوو در حال کار بر روی گوشی پرچمدار Vivo X80 Pro+ با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. اکنون این نشریه با گزارش جدیدی بازگشته است که ادعا می کند Vivo Vivo X80 Pro+ را لغو کرده است.

طبق این نشریه، مشخص شد که X80 Pro+ از طریق نماینده Vivo پس از رویداد معرفی Vivo X Fold+ در چین لغو شده است. به نظر می رسد این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های پرچمدار سری X نسل بعدی به زودی است.

گزارش ها ادعا کرده اند که Vivo X90 Pro+ ممکن است تا پایان سال جاری معرفی شود. حدس زده می شود که این دستگاه ممکن است در ماه دسامبر به طور رسمی عرضه شود. افشای اطلاعات اخیر Ice Universe جزئیات کلیدی X90 Pro+ را فاش کرد.

Vivo X90 Pro+ احتمالا دارای صفحه نمایش AMOLED E6 است. متأسفانه هیچ خبری در مورد اندازه و وضوح صفحه نمایش وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که از وضوح Quad HD + پشتیبانی کند. در زیر کاپوت، X90 Pro+ از پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد.

SoC با جدیدترین فناوری‌ها مانند RAM LPDDR5x و ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه خواهد بود. دوربین پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی 1 اینچی و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود.

Vivo X90 Pro+ احتمالا با Vivo X90 و X90 Pro همراه خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات X90 در دسترس نیست. با این حال، انتظار می رود X90 Pro ویژگی های کلیدی مانند تراشه SD8G2، شارژ 100 واتی و سنسور دوربین 1 اینچی را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y12 4G از راه رسید

نظرات در مورد : گوشی ویوو X80 Pro+ کنسل شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *