گوشی ویوو X Fold 2 در ماه آوریل معرفی می شود

گوشی ویوو X Fold 2 در ماه آوریل معرفی می شود

اخیرا اطلاعاتی درباره گوشی تاشو ویوو X Fold 2 منتشر شد و امروز بالاخره این شرکت چنین مدلی را تایید کرد و نشان داد که ماه آینده از آن رونمایی خواهد شد. X Fold 2 جدیدترین محصول تاشو این برند بوده و جایگزین X Fold Plus سال گذشته می شود. انتظار می رود این گوشی به عنوان اولین گوشی تاشو جهان با تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 شناخته می شود.

معاون محصولات ویوو، Huang Tao، در یک پست Weibo فاش کرد که ویوو X Fold 2 آینده در Boao Forum 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. او اضافه کرد که ممکن است قبل از عرضه در آوریل، اطلاعات و تصاویر زنده از این گوشی تاشو منتشر شود. تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند جدید Vivo هنوز مشخص نیست.

علاوه بر این، Digital Chat Station، افشاگر مطرح، چندین مشخصات کلیدی این مدل را فاش کرد. منبع اطلاعاتی فاش کرد که X Fold 2 از جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت گرفته و اولین دستگاه تاشو با چنین چیپست محسوب می شود. این امر X Fold 2 را از سری گوشی تاشوی آینده سامسونگ که ماه آگوست معرفی می شوند، پیشی خواهد گرفت.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی آینده از یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی در کنار فناوری شارژ سریع 120 واتی بهره گیرد. همچنین انتظار داریم دستگاه با سنسور سونی IMX866 با OIS و ISP V2 بهره گیرد که مشابه دوربین 50 مگاپیکسلی موجود در ویوو X90 و iQOO 11 Pro است.

بر اساس گزارش ها، ویوو قصد دارد این دستگاه تاشو را به همراه ویوو X Flip و Vivo Pad 2 در بازار داخلی عرضه کند. با این حال، گمانه زنی هایی وجود دارد که تنها ویوو X Flip در بازار جهانی عرضه خواهد شد و دو محصول دیگر در انحصار بازار چین باقی خواهند ماند. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه‌ای در سر داشته و گوشی آینده با چه مشخصه و طراحی از راه می رسد.

ویوو هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را معرفی کرده و محصول تاشو آینده ویژگی های برجسته ای را ارائه می دهد. ناگفته نماند ایکس فولد 2 دارای طراحی جذاب تر و مشخصات بهتری نسبت به نسل پیشین خود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو T2 5G بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : گوشی ویوو X Fold 2 در ماه آوریل معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *