تصاویر رسمی Honor V10 گوشی بدون حاشیه

تصاویر رسمی Honor V10 گوشی بدون حاشیه: کمپانی Honor که زیرشاخه کمپانی هواوی است قصد دارد فردا (هفتم آذر) طی یک مراسم درگوشی پرچمدار جدید خود را ابتدا در کشور چین معرفی نماید. اما کمپانی در تاریخ پنجم دسامبر(چهارده آذر) طی مراسمی دیگر این گوشی را به صورت جهانی معرفی می کند.
اگر چه گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما اکنون اطلاعات زیادی راجع به مشخصات این گوشی در دسترس است. این گوشی به تازگی در TENAA(نهاد نظارت چین) رویت شده است.

 

تصاویر گوشی V10 این گوشی را از تمام زوایا نشان می دهد، کمپانی به تازگی برخی از مشخصات فاش شده را تایید کرده است. از جمله این مشخصات می توان به طراحی تمام صفحه و دوربین دوگانه اشاره کرد.
خبر خوب این است که کمپانی دکمه هوم را حذف نکرده است. سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار ندارد و ما فرض میکنیم که این حسگر در جلوی گوشی تعبیه شده باشد.
اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵.۹۹ اینچ با رزولوشن فول اچ دی( تراکم پیکسلی ۲۱۶۰x۱۰٨۰) و دارای نسبت اندازه ۱٨:۹ است. متاسفانه صفحه نمایش از جنس OLED نمی باشد و از LCD برای ساختن آن استفاده شده است.
پردازنده به کار رفته در گوشی Kirin 970 است. گوشی دارای شش گیگابایت رم و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲٨ گیگابایتی عرضه می شود. دوربین دوگانه پشت دارای دو لنز ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی و رزولوشن دوربین سلفی ۱۳ مگابایت است. باتری نیز دارای ظرفیت ۳۶۵۰ میلی امپر ساعت است.

هنوز مشخص نیست، اما احتمالا نسخه اندروید گوشی همانند سری جدید Mate 10 ، اوریو ٨.۰ باشد. اگر نبود ، مطمئن باشید که این بروزرسانی بزودی در گوشی اعمال می شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر رسمی Honor V10 گوشی بدون حاشیه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *