گوشی ویوو V27 در گیگ بنچ رویت شد

گوشی ویوو V27 در گیگ بنچ رویت شد

گزارش اخیر نشان می‌دهد که ویوو تعداد زیادی گوشی هوشمند جدید در دست ساخت دارد. این شامل سری Vivo V27 – جانشین سری Vivo V25 است. درست مانند سلف خود، خط تولید V27 می تواند شامل چندین دستگاه از جمله vanilla V27، V27 Pro رده بالاتر و شاید یک V27e حذف شده باشد. قبل از اعلام رسمی، Vivo V27 استاندارد با 12 گیگابایت رم و اندروید 13 در وب سایت Geekbench ظاهر شده است. در اینجا جزئیات وجود دارد.

گوشی هوشمند جدید Vivo با شماره مدل V2246 در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. گمان می رود این شماره مدل با Vivo V27 آینده مرتبط باشد. Geekbench فاش می کند که این گوشی هوشمند دارای یک SoC ناشناخته با کد MT6886V است. در حالی که ما نام رسمی پردازنده را نمی دانیم، “MT” در شماره مدل نشان می دهد که توسط MediaTek ساخته خواهد شد.

علاوه بر این، SoC دارای هشت هسته است که دو هسته آن با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و شش هسته دیگر در فرکانس 2.0 گیگاهرتز هستند. این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 جفت خواهد شد. علاوه بر این، Vivo V27 حداقل 12 گیگابایت رم خواهد داشت و اندروید 13 را به طور کامل اجرا می کند. سیستم عامل احتمالاً دارای پوسته Funtouch OS 13 در بالای آن خواهد بود.

V27 در تست تک هسته ای Geekbench 845 امتیاز و در تست چند امتیازی 2217 امتیاز کسب کرده است. جدا از این، این لیست هیچ مشخصات دیگری از گوشی هوشمند آینده را فاش نکرد.

جزئیات در مورد Vivo V27 5G در حال حاضر بسیار کمیاب است. گزارش ها حاکی از آن است که ممکن است برخی از ویژگی های آن را با سری چینی ویوو اس 16 به اشتراک بگذارد. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو T2 در IMEI رویت شد

نظرات در مورد : گوشی ویوو V27 در گیگ بنچ رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *