گوشی ویوو S17 در Geekbench رویت شد

گوشی ویوو S17 در Geekbench رویت شد

ویوو قرار است سری S17 را در تاریخ 31 می معرفی کند. این مجموعه از یک نوع استاندارد و پرو تشکیل خواهد شد. مدل دوم هفته گذشته در Geekbench رویت شد. اکنون S17 در پلتفرم بنچمارک رویت شده است. این گوشی با شماره مدل V2283A فهرست شده و برخی از مشخصات کلیدی را فاش کرد.

لیست گیگ بنچ Vivo S17 مادربردی با کد لاهانا را نشان می دهد که شامل چهار هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 2.52 گیگاهرتز است. این مربوط به چیپست اسنپدراگون 778G+ می شود. طبق پلتفرم بنچمارک، این گوشی هوشمند دارای رم 12 گیگابایتی خواهد بود. می‌توانیم انتظار جزئیات بیشتری را در زمان معرفی داشته باشیم. محصول آینده دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ هم است.

در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای گیگ بنچ، Vivo S17 به ترتیب امتیاز 817 و 2607 را کسب کرد. جدای از این، پایگاه داده بنچمارک جزئیات بیشتری را فاش نمی کند.

انتظار می رود ویوو اس 17 با صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه شود. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید است. بر اساس گزارش ها، محصول آینده از شارژ سریع 66 واتی یا 80 واتی پشتیبانی می کند. در همین حال، تایید شده که S17 Pro با یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی دارای LED دوگانه و یک لنز پرتره 2 برابری در عقب عرضه خواهد شد.

در دیگر خبرها ویوو از سری گوشی های هوشمند S17 در تاریخ 31 می رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود این شرکت در آن تاریخ گوشی های S17 و S17 Pro را معرفی کند. این احتمال وجود دارد که S17t نیز در کنار این گوشی های هوشمند معرفی شود. به تازگی، این شرکت چند پوستر تبلیغاتی را از طریق Weibo خود منتشر کرد تا ویژگی های دوربین S17 Pro را مشخص کند.

Vivo تایید کرد که S17 Pro دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض 90 درجه و دیافراگم لنز f/2.0 خواهد بود. همراه با نورهای دوگانه نرم، این دوربین تضمین می کند که حتی در شرایط کم نور نیز سلفی های چشمگیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید  اولین تصویر رسمی گوشی ویوو X100 پرو

S17 Pro یک لنز پرتره 2x داشته که احتمالاً به آن اجازه می دهد تا پرتره های خیره کننده را بدون مشکل ثبت کند. لنز پرتره انحصاری مدل Pro خواهد بود، به این معنی که در S17 و S17t در دسترس نیست. مدل پرو همچنین مجهز به حسگر طیفی فوق حسگر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو S17 در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *