گوشی ویوو S15e در 25 آوریل معرفی می شود

گوشی ویوو S15e در 25 آوریل معرفی می شود

ویوو سری گوشی های هوشمند S15 را در تاریخ 25 آوریل در چین معرفی خواهد کرد. گزارش ها ادعا کرده اند که این سری شامل سه مدل Vivo S15e، Vivo S15 و Vivo S15 Pro خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این شرکت در ماه می قاب گوشی های نسل بعدی سری S خود را با فوکوس سلفی برمی دارد. لیست رسمی S15e اکنون در وب سایت Vivo China در دسترس است. این تایید می کند که S15e در ساعت 19:00 (به وقت محلی) روز 25 آوریل در چین معرفی خواهد شد. بنابراین، به نظر می رسد که دستگاه ممکن است در همان روز با سری X80 رونمایی شود.

Vivo S15e اکنون برای رزرو در وب سایت Vivo China در دسترس است. این لیست نشان می دهد که دستگاه دارای نمایشگر ناچ در جلو و پنل عقب با سیستم دوربین سه گانه است. حلقه دوربین دوم دارای دو لنز بوده، در حالی که حلقه دوربین اول دارای لنز اصلی می باشد. Vivo S15e در رنگ های مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات، لیست فقط به پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی اشاره می کند.

به احتمال زیاد، تلفن Vivo با شماره مدل V2190A که اخیراً توسط پایگاه 3C و TENAA در چین تأیید شده، با نام Vivo S15e در بازار چین به فروش برسد. در لیست TENAA این گوشی آمده است که دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED FHD+ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می باشد.

در قسمت جلو گوشی Vivo S15e یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. پنل عقب آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری OriginOS اجرا می کند. تراشه اگزینوس 1080 احتمالاً قدرت ویوو S15e را تامین می کند. این دستگاه ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. همچنین باید به باتری 4605 میلی آمپر ساعتی هم اشاره کرد.

در حالی که Vivo S15e در این ماه معرفی خواهد شد، Vivo S15 و Vivo S15 Pro ممکن است در ماه آینده رونمایی شوند. در اخباری مرتبط انتظار می‌رود که رونمایی از سری Vivo X80 تقریباً نزدیک باشد. طبق گزارش ها، این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی های هوشمند جدید در اواخر این ماه در چین است، اما قبل از عرضه، گزارش جدیدی منتشر شده است که برخی از مشخصات کلیدی آنها را نشان می دهد.

پیش از این، ما در مورد لیست Geekbench گوشی هوشمندی با شماره مدل V2145 گزارش داده بودیم. گمان می رود این گوشی مدل Vivo X80 Pro+ باشد که دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام است. اما اکنون، مشاور معروف ویبو Digital Chat Station ادعا می‌کند که این سری از جدیدترین و بهترین پردازنده‌های Dimensity 9000 مدیاتک بهره می برند.

در حال حاضر، مشخص نیست که مدل برتر X80 Pro+ آیا به چیپ مدیاتک تجهیز می شود یا کوالکام. با این حال، منبع اطلاعات همچنین تصویری را در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشت که دستگاهی را که از چیپ Dimensity 9000 بهره می برد در کنار یک تراشه پردازش تصویر سفارشی نیز به نمایش گذاشت. طبق گزارش ها، این تراشه تصویربرداری یک تراشه تصویر سفارشی درجه یک پرچمدار است که تجربه عکاسی را در تلفن های هوشمند آینده بهبود می بخشد.

Digital Chat Station اضافه کرد که این تراشه سفارشی میزان نوری که به سنسور می رسد را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. علاوه بر این، او معتقد است که سری Vivo X80 Pro دارای سنسور اختصاصی ISP + RGBW با دیافراگم بزرگ f/1.57 خواهد بود. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که او در مورد این دستگاه در حال حاضر به اشتراک گذاشته است. اما به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلا باید شایعه دانست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو S15e در 25 آوریل معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *