گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite معرفی شد

گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite معرفی شد

وان پلاس Nord CE 3 Lite به تازگی در هندوستان رونمایی شد. در کنار این مدل، هدفون Nord Buds 2 TWS نیز معرفی شده است. جدیدترین گوشی هوشمند Nord به عنوان جانشین Nord CE 2 Lite سال گذشته از راه می رسد. مدل جدید نسبت به نسل پیشین خود ارتقا قابل توجهی دریافت کرده و می تواند جذاب باشد.

Nord CE 3 Lite دارای یک صفحه نمایش حفره دار با سایز 6.71 اینچ بوده و وضوح FHD+ دارد. این نمایشگر نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه داده و حسگر اثرانگشت جانبی هم تدارک دیده شد. در عقب نیز دو ماژول دوربین به چشم خورده که درون آن دوربین‌های گنجانده شده است. همچنین باید به اسپیکر استریو، پورت USB-C و برخی دیگر اشاره کرد.

در بخش دوربین، وان پلاس Nord CE 3 Lite دارای دوربین سه گانه عقب است. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم بدون نقص 3 برابر، یک لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز تدارک دیده شد.

در قسمت سخت افزاری، وان پلاس Nord CE 3 Lite تراشه اسنپدراگون 695 داشته که نسبت به نسخه قبل بهبودیافته است. دارای 8 گیگابایت رم به همراه فناوری رم مجازی 8 گیگابایت است. این دستگاه در گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی ارائه می شود. گوشی هوشمند جدید وان پلاس از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی بهره می برد. از نظر نرم‌افزاری، Nord CE 3 Lite تحت سیستم عامل OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 عمل می کند. دو سال آپدیت سیستم عاملی و سه سال آپدیت امنیتی تضمین شده است.

گزینه های اتصال در وان پلاس Nord CE 3 Lite شامل 5G، WiFi، بلوتوث 5.3، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری می شود. وان پلاس Nord CE 3 Lite در رنگ‌های لیمویی پاستلی و خاکستری کروماتیک عرضه می‌شود. قیمت آن به ترتیب 19999 و 21999 روپیه برای نسخه های 128 و 256 گیگابایتی است. فروش این گوشی هوشمند از 11 آوریل در وب سایت برند، فروشگاه های OnePlus Experience و آمازون آغاز خواهد شد. مشتریان ICICI Bank می توانند از تخفیف فوری 1000 روپیه ای برای خرید Nord CE 3 Lite استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  فروش بی سابقه گوشی وان پلاس 10 پرو

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت وان پلاس مراجعه کنید. این کمپانی در تلاش بوده سبد محصول خود را همیشه کامل سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *