گوشی وان پلاس NORD 20 SE در برخی فروشگاه ها لیست شد

گوشی وان پلاس NORD 20 SE در برخی فروشگاه ها لیست شد

OnePlus Nord 20 SE پس از عرضه جهانی در ماه آگوست به طور غیررسمی در فهرست آمازون و Flipkart برای خرید در هند قرار گرفته است. OnePlus در آستانه رونمایی از گوشی های هوشمند جدید تحت سری OnePlus 11 قرار دارد.

OnePlus 11 احتمالاً SoC جدید Snapdragon 8 Gen 2 را در زیر کاپوت خود قرار خواهد داد. اکنون، OnePlus Nord 20 SE در دو وب سایت تجارت الکترونیک در هند ظاهر شده است. OnePlus هنوز در برنامه خود برای عرضه Nord 20 SE در بازار هند است. جالب اینجاست که غول لوازم الکترونیکی مصرفی چینی هرگز گوشی های سری Nord N را وارد بازار هند نکرده است.

هر دو لیست آمازون و Flipkart از Nord 20 SE تعداد بی شماری از مشخصات کلیدی این گوشی را نشان می دهند. به عنوان مثال، آنها تایید کردند که Nord 20 SE دارای یک پنل LCD 6.56 اینچی با وضوح HD+ و نرخ تجدید 60 هرتز است.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند از یک تراشه هشت هسته ای MediaTek Helio G35 برای تامین انرژی استفاده می کند. همچنین با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این دستگاه دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز می باشد. برای بخش دوربین، دو حسگر دوربین عقب از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت دارد. همچنین دارای سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و فلاش LED است.

در ابتدا، OnePlus Nord 20 SE دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی است. یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی کل سیستم را تامین می کند. این سلول از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 12 با لایه ای از OxygenOS 12.1 در بالا است. لبه کناری دارای اسکنر اثر انگشت و دکمه پاور است.

قیمت گوشی هوشمند OnePlus Nord 20 SE در هند در Flipkart 14990 روپیه است. با این قیمت، نسخه 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی را دریافت می کنید. با این حال، آمازون همین دستگاه را با قیمت 14588 INR فهرست کرده است. همچنین Nord 20 SE در رنگ های آبی Oasis و Celestial Black در هر دو پلتفرم موجود است.

بیشتر بخوانید  اطلاعات بیشتری از گوشی وان پلاس Ace 2 Pro منتشر شد

OnePlus Nord 20 SE مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند این شرکت در هند است. با این حال، این دستگاه به طور غیر رسمی در لیست کشور قرار گرفته است. بنابراین، قیمت ممکن است پس از اعلام رسمی تغییر کند. در همین حال، ظاهراً OnePlus در حال کار بر روی اولین تبلت خود است. جالب است ببینیم که آیا تبلت OnePlus در سال آینده وارد بازار هند خواهد شد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس NORD 20 SE در برخی فروشگاه ها لیست شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *