سری گلکسی اس 23 قابلیت تعمیر بیشتری دارند

سری گلکسی اس 23 قابلیت تعمیر بیشتری دارند

گوشی هوشمند برتر جدید سامسونگ، گلکسی اس 23 اولترا، اکنون در ویدیوی ارزیابی iFixit خود نقش آفرینی کرده است. این گروه دریافته است که آن و بقیه مجموعه‌هایش «به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری» را به نمایش می‌گذارند – یعنی در داخل. آنها دستگاه ها را مستقل تر تعمیر می کنند و جدا کردن آنها را آسان تر می کنند.

iFixit اکنون ارزیابی خود را از سری Galaxy S23، به ویژه پرچمدار S23 Ultra تکمیل کرده است. عکس‌برداری اولیه از پرچم‌دار جدید نشان می‌دهد که از داخل بسیار شبیه به نسل اول S22 Ultra است – با این حال، برخی تغییرات جدید وجود دارد که مورد استقبال گروه معروف تعمیر و تخریب دستگاه قرار گرفته است.

کالبد شکافی یوتیوب آن نشان داده است که OEM آن را با در نظر گرفتن قابلیت تعمیر ساخته است – در مقایسه با نسخه قبلی خود. مشخص شد که این گوشی و برادران کوچکترش از همان سیستم حذف باتری جدید مانند برادر ارزان قیمت A14 5G خود برخوردار هستند، اگرچه به نظر می‌رسد اعضای تیم iFixit استفاده از آن در مورد فبلت را دشوارتر می‌دانند، احتمالاً به این دلیل که بزرگ‌تر و مجهز به کشش است. نوع زبانه ای که ظاهراً دستیابی به آن سخت تر است.

اجزای داخلی سری S23 نیز اغلب دارای افسانه ها و کلیدهای مفیدی هستند تا در صورت لزوم کاربر را در مونتاژ مجدد آن راهنمایی کنند. با این وجود، Ultra امتیاز 4/10 را برای تعمیر پذیری به دست آورد – که ممکن است عملکرد گلکسی A54 را در همان تست‌ها، در صورت انتشار سریع‌تر شایعات، جالب‌تر کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A35 5G سامسونگ در نزدیکی رونمایی

نظرات در مورد : سری گلکسی اس 23 قابلیت تعمیر بیشتری دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *