گوشی هوشمند اچ تی سی دیزایر 12 اس با صفحه نمایش 5.7 اینچی رونمایی شد

اچ تی سی دیزایر 12 اس

مدت هاست که خبری از گوشی های هوشمند کمپانی اچ تی سی نیست و گویا این کمپانی دیگر حرف خاصی برای گفتن ندارد. بر اساس عملکردهای این کمپانی گویا اچ تی سی به گوشی های هوشمند اقتصادی و میان رده روی آورده است و دیگر خبری از پرچمداران این کمپانی نیست. امروز این کمپانی از یک گوشی هوشمند با نام اچ تی سی دیزایر 12 اس (HTC Desier 12s) رونمایی به عمل آورد که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به U12 Life دارد.

اچ تی سی دیزایر 12 اس

وبسایت رسمی این کمپانی در خصوص جنس بدنه ی این گوشی اطلاعاتی را در اختیار نگذاشته ولی به احتمال شاهد بدنه ای از جنس پلاستیک مات و براق داشته باشد. صفحه نمایش اچ تی سی دیزایر 12 اس 5.7 اینچی با کیفیت تصویر +HD با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل و با نسبت تصویر 18 به 9 می باشد. البته لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند مانند تعداد زیادی از گوشی های میان رده و پرچمدار از بریدگی بالای صفحهع نمایش بی بهره می باشد. حاشیه های اطراف صفحه نمایش باریک طراحی شده است ولی در بالا و پایین این گوشی هوشمند حاشیه های زیادی مشاهده می گردد که البته برای یک گوشی با قیمت مقرون به صرفه آنقدرها هم بد نیست.

اچ تی سی دیزایر 12 اس

پردازنده ی اسنپدراگون 435 به عنوان قلب تپنده ی این گوشی هوشمند فعالیت می نماید و دارای ترکیبی از 3 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و حتی می توانید این ترکیب را به 4 و 64 گیگابایت تغییر دهید. با الستفاده از درگاه حافظه ی Micro SD نیز می توانید حافظه جانبی این گوشی هوشمند را نیز افزایش دهید. دوربین اصلی این گوشی در نگاه اول دوگانه می باشد ولی اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که در اصل از یک دوربین به همراه یک فلش بهره مند می باشد. ماژول این دوربین 13 مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 می باشد و دوربین سلفی نیز سنسوری با رزولوشن برابر اما با گشودگی دیافراگم f/2.2 می باشد.

اچ تی سی دیزایر 12 اس

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند اچ تی سی دیزایر 12 اس با صفحه نمایش 5.7 اینچی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *