جزئیات کلیدی تبلت سرفیس پرو 8 پیش از رونمایی فاش شد

جزئیات کلیدی تبلت سرفیس پرو 8 پیش از رونمایی فاش شد

مایکروسافت در رویداد 22 سپتامبر خود تبلت رده بالا سرفیس پرو 8 را با مشخصاتی قابل توجه رونمایی خواهد کرد. حال پیش از رونمایی شاهد درز اطلاعات کلیدی و حتی تصویری از تبلت مورد اشاره هستیم.

این تبلت که قرار است رقیب جدی برای آیپد پرو اپل باشد، دارای پورت تاندربولت بوده و از نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. گفته شده نمایشگر این تبلت 13 اینچی خواهد بود و با یک مدل کم حاشیه و بهبودیافته در طراحی نسبت به نسل قبل رو به رو هستیم.

پیش از این فاش شد که سرفیس پرو 8 به پورت USB-C مجهز می شود و اگر این گزارش صحت داشته باشد، احتمالا پورت USB-C با تاندربولت ترکیب خواهد بود و این نخستین باری است که چنین درگاهی را در سرفیس پرو شاهد هستیم.

تاکنون طرفداران بسیار از مایکروسافت درخواست داشتند این درگاه را روی محصولش به کار گیرد که تاکنون ممکن نبود. حال قرار است با سرفیس پرو 8 این امر محقق شود و طرفداران از پورت مورد اشاره با قابلیت های بزرگ بهره ببرند.

در سایر مشخصه باید به سیستم عامل ویندوز 11، حافظه اس اس دی قابل تعویض همانند سرفیس پرو ایکس و سرفیس لپ تاپ 4 و در نهایت سرفیس پرو 7 پلاس. گفته شده نسل جدید سرفیس پرو یک تبلت انعطاف پذیرتر نسبت به نسل قبل خواهد بود.

انتظار داریم در رویداد روزهای آینده مایکروسافت محصولاتی چون سرفیس لپ تاپ 4، سرفیس پرو 8، سرفیس بوک 4، سرفیس دئو 2، سرفیس گو 3 و نسخه بروزرسانی شده سرفیس پرو ایکس را مشاهده کنیم. اطلاعات بیشتری موجود نیست تا به آن پرداخت پس منتظر خواهیم بود تا مشخص شود این شرکت ردموندی چه برنامه ای برای نسل جدید محصولات خود دارد و آیا با دیوایس های قابل توجهی رو به رو خواهیم شد یا خیر.

ناگفته نماند که بعید است شاهد سرفیس استودیو جدیدی از این برند باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت در حال فعالیت بر روی نسخه بروز شده ایکس باکس وان می باشد

نظرات در مورد : جزئیات کلیدی تبلت سرفیس پرو 8 پیش از رونمایی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *