گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ مشابه گلکسی A33 ضدآب در اواسط 2022 عرضه می شوند

گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ مشابه گلکسی A33 ضدآب در اواسط 2022 عرضه می شوند

سامسونگ در حال آماده شدن برای رقابت با غول‌های چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی و OPPO در بخش مدل های رده میانی و اقتصادی است. طبق گزارش TheElec، این شرکت کره ای، یکی از بزرگترین کمپانی های گوشی هوشمند در سطح جهان به لطف دستگاه‌های پرچم‌دار پیشرو در صنعت، به دنبال تقویت جایگاه خود با معرفی استاندارد ضد آب در مدل‌های رده متوسط ​​و پایین‌رده از سال آینده است.

این تصمیم به عنوان یک راه حل دوگانه بوده که به سامسونگ کمک می کند جذابیت گوشی های هوشمند رده متوسط ​​تا پایین رده خود را افزایش دهد و همچنین فرآیند تولید قاب پشتی گوشی هوشمند را ساده کرده و هزینه را کاهش دهد.

در حال حاضر، سامسونگ این ویژگی ضد آب را به طور انحصاری در پرچمداران خود مانند گلکسی S21 و برخی از محصولات میان رده ارائه می کند. براساس این گزارش، سامسونگ گلکسی A33 آینده که گفته می‌شود در ژانویه سال آینده معرفی می‌شود، اولین گوشی تحت این ابتکار خواهد بود که ویژگی ضد آب را دریافت می‌کند. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این تلفن دارای همان رتبه IP68 است که گلکسی S21 به آن مجهز شده است یا خیر.

برای کسانی که اطلاع ندارند، IP یا حفاظت از نفوذ، یک استاندازد اندازه گیری پذیرفته شده جهانی با درجات مختلف مقاومت در برابر گرد و غبار و مایعات است. دستگاه‌هایی که از استاندارد بین‌المللی IP68 پشتیبانی می‌کنند برای مقاومت در برابر گرد و غبار، خاک و شن به اندازه کافی مناسب هستند و در برابر غوطه‌ور شدن حداکثر تا عمق 1.5 متری زیر آب تا 30 دقیقه مقاوم هستند.

از سوی دیگر، سامسونگ نیز تصمیم گرفت در سال آینده فرآیند تولید قاب پشتی گوشی‌های هوشمند را ساده‌تر کند. تزریق به فرآیند قالب‌گیری پلاستیک‌ها اشاره دارد و روکش‌سازی تکنیکی است برای این کار. چنین تصمیمی به شدت هزینه تولید بخصوص در بخش قاب را کاهش می دهد و موجب می شود تا کمپانی کره ای حتی برای مدل های میان رده و اقتصادی هزینه تولید پایین داشته باشد. گذشته از آن این امر موجب می شود تا محبوبیت گوشی های اقتصادی و رده میانی این شرکت نیز دوچندان شود. سامسونگ سال ها در تلاش بوده که گزینه های خوش قیمتی ارائه دهد و همین امر موجب شده تا جایگاه خود را در صنعت تثبیت کند.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن قیمت گوشی Galaxy Z Flip 3 سامسونگ

ناگفته نماند که گوشی گلکسی A33 آینده بزودی از راه می رسد و ویژگی های قابل توجهی را به دنبال دارد. همچنین باید مدل های میان رده مختلفی برای سال آینده انتظار داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ مشابه گلکسی A33 ضدآب در اواسط 2022 عرضه می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *