گوشی های ساده ای که برای ترک اعتیاد به گوشی های هوشمند پیشنهاد می شوند

گوشی های ساده

امروزه افراد زیادی را می توان دید که بیشتر زمان خود در زیر و رو کردن گوشی های هوشمند سپری می کنند . این افراد بقدری در این اپلیکیشن ها و مکان های مجازی سیر می کنند که تحت تاثیر آن ها قرار می گیرند و دچار ناراحتی های روحی بر اثر دیدن عکس های زندگی برخی افراد می شوند. افرادی هم بودند که برای ترک این مسایل و اپلیکیشن ها به حذف برنامه ها ، شرکت در گروه های ترک دنیای مجازی استفاده از جعبه های دیجیتالی مخصوص موبایل روی آورده اند.

افرادی که این محصول یا برنامه ها را طراحی و در معرض عموم قرار می دهند با کمک روانشناسان و رفتارشناسان این برنامه ها را به گونه ای طراحی می کنند که ترک آن ها ساده و راحت نباشد، بنابراین با وجود این مسایل بهترین راه تغییر گوشی است. نوکیا با مطالعه و درک نیاز به این نوع گوشی، گوشی های قدیمی خود را دوباره طراحی و روانه بازار کرده است در کنار آن سایر کمپانی های تازه وارد هم گوشی های معمولی و ساده را با عنوان dumbpnhoe و یا گوشی های غیر هوشمند شناخته می شوند.

اکنون سه گوشی برای ترک دنیای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد را معرفی می کنیم این گوشی ها شامل یونی هرتز جلی نوکیا ۳g 3310 لایت فون و punkt mp01 هستند که نتیجه آن ها مطبوع نبوده است.

گوشی یونی هرتز جلی

این موبایل بسیار کوچک است و همین طور بسیار جالب است و کمپانی سازنده آن این گوشی را بسیار کار آمد می داند. این گوشی ۹ سانتی متر است و نمایشگر آن ۲.۵ اینچ است و با داشتن ابعاد کوچک به راحتی در جیب جا می شود و همچنین این گوشی کوچک دارای دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی است و دارای اندروید نوقا و پشتیبانی از 4G است ولی ضخامت آن بسیار زیاد است. کوچک بودن صفحه نمایش این گوشی باعث می شود که فرد به چک کردن اینیستاگرام وسوسه نشود ولی به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش کیبوردی و دکمه های آن بسیار کوچک می باشد. این صفحه نمایش بقدری کوچک است که انگشت شصت یک نفر نصف کیبورد را اشغال می کند. که همین موضوع غلط  های تایپی را بیشتر می کند و به جای فرستادن پیامک بهتر است به فرد مورد نظر زنگ بزنید.

گوشی های ساده

از دیگر مشکل های این تلفن همراه باطری آن است، اگر فقط چند برنامه سبک را دانلود کنید در مدت زمان ۲۰ دقیقه حدود ۱۵ درصد از شارژ آن کم می شود و با اتصال به اینترنت نهایت چند ساعت دوام می آورد و قیمت این گوشی حدود ۱۲۵ دلار است. این گوشی که ترکیب دو مدل هوشمند و کلاسیک مناسب افراد نیست و از خیر آن بگذرید.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید نوکیا

گوشی نوکیا 3G 3310

در چند سال گذشته مدل اصلی این گوشی فروش خوب و قابل قبولی را داشت به طوری نماد این گوشی شده بود. در سال گذشته یعنی ۲۰۱۷ این گوشی با قالب کلاسیک ولی با سیستم عامل جدید بروز شد. این گوشی از نظر ظاهری و فیزیکی بسیار شبیه نسخه های قبلی خود است ولی دارای نمایشگر رنگی و بسیار بزرگتر است. این گوشی دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی و سیستم مخصوص نوکیا را دارد.

گوشی های ساده

گوشی ۳۳۱۰ برعکس گوشی قبلی دارای باطری قوی است که می تواند ۶.۵ ساعت صحبت با تلفن و ۶۵۰ ساعت در حالت استندبای قرار گیرد. اما کاملا از شبکه های اجتماعی دو نیستید و در سیستم عامل آن توییتر و فیسبوک نیز قرار دارد ولی با باز کردن آن ها به نصل اولی آن ها بازمی گردید در این گوشی برای اجرای برنامه توییتر و رد کردن مرحله رمز حدود ۱۰ دقیقه زمان می خواهد و بعد از آن با گرافیک بسیار ساده مواجه می شوید و با استفاده از آن افراد قید استفاده از این برنامه ها را می زنند . کیبورد این گوشی مانند قبل به صورت دکمه آیی است و کیبورد t9  را دارد و مشکلاتی مانند چند بار فشوردن یک دکمه برای رسیدن به حرف مناسب مشکل است.

لایت فون

این با داشتن صفحه نمایش جالب و زیبا و همچنین قدیمی نبودن آن بر عکس مدل های قبلی یک نمونه کامل از نسل های جدید است. اندازه این مبایل به اندازه یک کارت ویزیت است و از اینترنت ۲g پشتیبانی می کند و می توان آن را به گوشی جدید نیز متصل کرد این گوشی با ۱۵۰ دلار ارائه می شود ولی فقط می توان با آن زنگ زد و شرکت سازنده آن در ۶ کشور تماس رایگان نیز فراهم کرده است . این گوشی دارای دو رنگ سفید و سیاه است و دارای وزن ۳۸.۵ گرم است این گوشی فقط شماره تماس را نشان می دهد و شارژ آن به اندازه سه روز است.

گوشی های ساده

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های ساده ای که برای ترک اعتیاد به گوشی های هوشمند پیشنهاد می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *