گوشی هایی که انقلابی در دنیای تلفن همراه ایجاد کردند

گوشی هایی که انقلابی در دنیای تلفن همراه ایجاد کردند

گوشی هایی که انقلابی در دنیای تلفن همراه ایجاد کردند : هر سال، تعداد زیادی گوشی معرفی و عرضه می شود، بسیاری از افراد نیز بنا بر استفاده ی خود آن ها را خریداری می کنند ولی تنها تعداد کمی از گوشی های هوشمند هستند که واقعا باعث ایجاد انقلابی عظیم در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند گردیده و در نسل های بعدی گوشی ها نیز موثر بوده اند.

اگر اخیرا پیگیر اخبار کمپانی اپل بوده باشید، حتما از معرفی گوشی هوشمند جدید این کمپانی به مناسبت دهمین سالگرد تولد آن باخبر هستید، درست است…منظورمان آیفون ایکس یا همان آیفون 10 می باشد. این گوشی قطعا در آینده به عنوان یکی از گوشی هایی معرفی خواهد شد که در صنعت تولید گوشی های هوشمند تغییراتی اساسی را ایجاد کرده است. بیایید اکنون به گوشی هایی که تاکنون باعث ایجاد چنین تحولی در دنیای گوشی های هوشمند شده اند نگاهی بیندازیم.

 

گوشی هوشمند آیفون 4

اصلا امکان ندارد که صحبت از طراحی و ایجاد انتقلاب در عرصه ی دیجیتال باشد ولی نام کمپانی اپل در این لیست نباشد! آیفون 4 این کمپانی آخرین گوشی هوشمند است که استیو جابز فقید این گوشی را در دست خود گرفت و به طور رسمی معرفی کرد. در آن زمان یک گوشی با قاب استیل و بدنه ی تمام شیشه ای واقعا یکی از خارق العاده ترین طراحی ها به حساب می آمد و اکنون که حدود 7 سال از معرفی این گوشی می گذرد، هنوز هم به عنوان یکی از گوشی های مطرح در میان کاربران شناخته می شود.

گوشی های هوشمند سری نوت سامسونگ

یکی سری از گوشی های هوشمند که در این عرصه انقلابی ایجاد کرده است، سری نوت کمپانی سامسونگ می باشد که اخیرا نیز با معرفی گلکسی نوت 8 بسیاری از طرفداران خود را حیرت زده کرد. اولین گوشی این سری در سال 2011 معرفی شد که به عنوان یکی از گوشی های جنجالی در دنیای گوشی های هوشمند شناخته شد و به لطف صفحه نمایش بسیار بزرگ و قرارگیری یک قلم اختصاصی (S pen) بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرد.

گوشی های سری نکسوس کمپانی گوگل

یکی دیگر از گوشی هایی که انقلاب عظیمی در این عرصه ایجاد کردند، گوشی های سری نکسوس کمپانی گوگل می باشد و تنها نمی توانیم به یکی از گوشی های این سری اشاره کنیم چرا که تمام گوشی های سری نکسوس به لطف سخت افزار قدرتمند و پر بازده این کمپانی واقعا با معرفی تک تک این گوشی ها انقلابی عظیم در عرصه ی گوشی های هوشمند ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید  ارائه گوشی های هوشمند گلکسی اس 5 سامسونگ در هاله ای از ابهام

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هایی که انقلابی در دنیای تلفن همراه ایجاد کردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *