گوشی موتورولا Razr 40 Ultra در Geekbench رویت شد

گوشی موتورولا Razr 40 Ultra در Geekbench رویت شد

گزارش‌های اخیر نشان داده است که Motorola Razr+ (2023) و Motorola Razr 40 Ultra یک دستگاه برای بازارهای مختلف هستند. گواهی TDRA نشان داده است که دستگاه موتورولا با شماره مدل XT2321-1 به عنوان موتورولا Razr 40 Ultra نامیده می شود. از این رو، انتظار داریم این دستگاه در امارات متحده عربی، همین عنوان را داشته باشد. با این حال، در بازارهای دیگر، دستگاه دارای شماره مدل XT2321-2/3/5 با نام Razr+ 2023 از راه می رسد. به تازگی، Razr 40 Ultra در Geekbench رویت شده و برخی مشخصات آن به بیرون درز پیدا کرد.

از جمله اینکه پردازنده Snapdragon 8 Plus Gen 1 قلب تپنده Razr 40 Ultra است و لیست Geekbench هم به آن اشاره داشت. طبق معمول، نام چیپست به صراحت در لیست ذکر نشد. در هر صورت، جزئیات CPU در لیست و اطلاعات GPU موجود از طریق کد منبع آن نشان می دهد که مجهز به چیپ SD8 + G1 است.

در ادامه لیست آمده که Razr 40 Ultra دارای 8 گیگابایت رم و اندروید 13 خواهد بود. سیستم عامل با رابط کاربری My UX 5 همراه بوده و در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench 6، امتیاز 1285 و 3810 امتیاز را کسب کرد.

گزارش ها ادعا کرده اند که ممکن است همان پنل AMOLED تاشو ۶.۷ اینچی را در دل خود جای دهد و وضوح نمایشگر FHD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می دهد که سال گذشته در موتورولا Razr 2022 در دسترس قرار گرفت. همچنین، انتظار داریم که بزرگ‌ترین صفحه نمایش بیرونی موجود در تلفن‌های تاشو را داشته باشد. شایعات هنوز سایر مشخصات موتورولا Razr 40 Ultra را منتشر نکرده اند.

در اخبار مرتبط، گفته می‌شود که برند متعلق به لنوو در حال کار بر روی یک تلفن تاشوی مقرون‌به‌صرفه Razr است. رندرهای CAD موتورولا Razr Lite ادعایی نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش تاشو با حاشیه های باریک، دوربین دوگانه با فلاش LED در عقب و صفحه نمایش با سایز کوچک است که برای نمایش اطلاعاتی جزئی کافی خواهد بود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند متعلق به لنوو چه برنامه ای در سر دارد. احتمالا دستگاه موردنظر ویژگی های بزرگی ارائه خواهد داد. این برند درصدد است محصولات خود را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید  نسخه دیمنسیتی گوشی Edge 40 موتورولا راهی بازار اروپا می شود

منبع

4.6/5 - (14 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی موتورولا Razr 40 Ultra در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *